Skip to main content

Hoi! Ik ben een 16-jarige jongen en ben soms best onzeker over hoe ik eruit zie en wat anderen van me vinden, natuurlijk weet ik dat je er niets van aan moet trekken van wat anderen vinden, maar toch vraag ik het, daarnaast ben ik wel benieuwd of meisjes (of misschien wel jongens) me aantrekkelijk vinden.. (ben wel hetero.🤗)

Ik heb donkerblond haar, hazel groene ogen, lange undercut (kapsel/haircut), ik weeg 62kg, ben 1,84m lang en ik draag een bril. Ik heb een rustige persoonlijkheid en ben heel nauwkeurig/perfectionistisch.

Als k het zo lees, ben je een knappe boy. Hazel eyes omg :heart_eyes: dat is zoo sexy en undercut is ook very  mmmm. En heb je zomers bijv ook nog leuke outfits met hempie en shorts enzo ?    En ik denk dat je ook een super aardige fijne jongen bent zie anderen graag helpt en dat is ook al een dikke 10 waard vind k !! Als een meisje verliefd op jou word snap ik dat helemaal !

Lieve groetjes Ellen -xxx- special kiss 4 u :kissing_heart:

Ik heb een reactie geplaatst maar die wordt gemoderate ofzo. Maar k denk dus dat je een knappe boy bent en superlief en anderen grag helpt ! En dat is een dikke 10 plus vind k . DE rest staat wel in mn andere berichtje haha ;)

Lieve groetjes en special kiss 4 u ! :kissing_heart:  Ellen -xxx-

Als k het zo lees, ben je een knappe boy. Hazel eyes omg :heart_eyes: dat is zoo sexy en undercut is ook very  mmmm. En heb je zomers bijv ook nog leuke outfits met hempie en shorts enzo ?    En ik denk dat je ook een super aardige fijne jongen bent zie anderen graag helpt en dat is ook al een dikke 10 waard vind k !! Als een meisje verliefd op jou word snap ik dat helemaal !

Lieve groetjes Ellen -xxx- special kiss 4 u :kissing_heart:

Aww zo lief! Ik heb zeker leuke outfits, ik let daar de laatste tijd heel veel op zelfs. Ik vind spijkerbroek shorts altijd wel leuk, verder heb ik gewoon T-shirts en soms hempies! :)

Hey!

Klinkt alsof het niet nodig is om onzeker te zijn want je lichaam klinkt helemaal prima in orde! Maar bij aantrekkingskracht gaat het vooral om wat je zelf uitstraalt en hoe goed je jezelf verzorgd. Je hebt een prima gewicht voor je lengte dus dat zit goed! Zorg ervoor dat je je huid goed verzorgd indien nodig en douche en was je haren zo goed als dagelijks. Verder moet je dan gewoon in jezelf gaan geloven. Loop met je borst naar voren en je hoofd vooruit en kijk gewoon '’aanwezig'’ alsof je klaar bent om met iemand in gesprek te gaan.

Joe!

Reageer