Meisjes die bewust niet hun schaamhaar scheren

  • 28 July 2021
  • 0 reacties
  • 556 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, ik ben Carmen, een meisje van 16. Ik ben hier nieuw en heb wat rond gekeken naar wat me zoal interesseerd. Ik heb opvallend veel meisjes in hun berichten zonder schaamte en zelfs met trots horen zeggen dat ze niet meer mee willen doen aan wat ze de laatste tijd:  de opgedrongen "opgedrongen haarloze, pijnlijdende vrouwen ideaalbeeld", door de media, de schoonheids industries en nog meer bedrijven die enkel winst maken door de .meiden die zelfs zijn gaan geloven in de Stiekem aangepraatte leugen die heet:                 "Vrouwen HOREN geen schaamhaar en okselhaar te hebben, " Dat is geheel en echt ONNATUURLIJK". Yeah right! Nee, dat is nou logica...meisjes van 12 die zich zorgen maken om niet buiten de "hygienische kale kudde"  te Vallen. Want dan val je hard, een paar oksels met stoppels van 1 mm kan al schoonheids schade aanrichten die zo n meisje tot Hippie, of " onverzorgd" gedegradeerd worden.

Enfin, het mag duidelijk zijn dat er een grote groep meiden en vrouwen al een tijd met een groot tegenoffensief strijden tegen de in de ban gegooide puur natuurlijke,  ongeschoren vrouw. Eindelijk is er beweging in het eigenbeeld van de kapot geschoren vrouwen.  Het bessef dat een naturelle vrouw OOK gewoon "vrouwelijke beharing" schijnt te hebben dringt steeds meer door. En al dat geld voor al die scheer en onderhouds middelen... De vrouw is een beetje voor de gek gehouden.

Maar het ergste is nog wel dat er  nu een hele generatie meisjes bijna niet meer uit de zware indoctrinatie  van het "Alleen kaal is hygienisch en mooi...punt". Maar ik heb goede hoop dat er meer meiden in opstand Komen, Dan dat er tegen alle logica in de media en de industrie blijven rijk maken. Er is hoop op de terug keer van de harige vrouwen oksels hi hi!!

Maar doe wat je wilt, maar meiden stop toch aub met het kudde en slaven gedrag  om een meisje dat zich bewust NIET MEER SCHEERT als een onhygienisch, vieze, onverzorgde en rare te bestempelen!! Ik weet wel wie er fan overwinnen. Bedankt voor de aandacht!

Carmen16  


0 reacties

Geen reactie

Reageer