Vraag

meiden omkleden gym

  • 23 September 2023
  • 7 reacties
  • 1181 Bekeken

Als meiden bij de gym omkleden en geen bh of iets aan hebben gaan jullie dan in blote tieten omkleden of doen jullie dit sws niet of wel


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Meisden hebben altijd wel iets van een hemd of bh aan maar als ik dat niet heb ga ik gewoon omkleden naar de muur toe je kan alsnog m'n tieten zien maar wel minder 

Reputatie 4
Badge +2

Op dagen dat ik gym doe ik gewoon een sportbh aan

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Aapje91916766,

 

Nina hier!

 

Ik snap je wel hoor en zit zelf ook met een soortgelijk probleem hoor. Niet zo zeer met m’n bh nu hoor. Maar had dit wel in de brugklas (zit nu in 3 VWO): Na de gym douchen is bij ons op school gebruikelijk. Nu heb ik best wel wat grotere borsten voor mijn leeftijd en ook in de brugklas had ik al een bh etc aan. Maar ik wilde niet naakt douchen tussen de klasgenootjes. Ik ging toen met m’n bh aan douchen maar deze zuigt zich natuurlijk vol als een spons en is niet praktisch.

Ik heb de oplossing nog steeds niet gevonden en nog steeds gaat m’n bh aan het eind van de gymles mee onder de douche. Maar ik sta hier nu niet meer bij stil. 
 

Nu komt er bij ons een nieuw probleem bij voor mij: Wij moeten, vanwege een nieuwe schoolregel, vanaf januari 2024 in een fietsbroekje gaan gymmen. Omdat deze strak rond je billen zit, moet ik met een string aan gaan gymmen. En ja, deze onder de douche gaat natuurlijk doorschijnen en daar ben ik best bang voor. Ik denk dus dat ik met m’n fietsbroek aan onder de douche zal gaan staan. 

 

Liefs Nina. 

Nou op de basisschool deed ik soms gwn omkleden gwn dan je shirt uit en die andere boven je hoofd zodat je hem direct weer kan aan doen.maar nu doe ik altijd wel een hemd met een topje of een bh aan en anders in de wc omkleden 

Hallo, 

in groep 8 had ik hetzelfde probleem, omdat ik een hekel had aan topjes. Ik ging in een hoekje zitten en deed gewoon heel snel mijn tshirt uit en aan.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Monkeygirl,

 

Moeten jullie ook douchen op school?

 

Liefs Nina.

Badge

ik ben een meid van 15 zit in havo drie. 

 

nou ik moet een soort van strakke sportbroek aan van school volgens de regels ( lijkt erg op nike pro) 

maar dat vind ik niet fijn zitten met ondergoed dus gym altijd zonder. en ik draag altijd normale kleren naar school kleed me vervolgens volledig om van normale bh naar sport bh etc

Reageer