Vraag

MEIDEN: complimenten over lichaam


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Ik ben een jongen en ik heb een paar vragen voor meiden hier. Ik kreeg laatst een compliment van een meid over mijn eigen lul en ik vroeg me daarom af: 

- Krijg je wel eens complimenten over je lichaam, zoals over je borsten, billen of zelfs je vagina? 

- Hoe vind je het als mensen je complimenten geven over deze lichaamsdelen?

- Vind je zelf dat je mooie borsten/billen hebt en leg uit waarom

- Kijk je wel eens naar het lichaam of het kruis van jongens? En heb je dan wel eens een compliment gegeven?

Groetjes :)


15 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben meisje 14 en gisteren zei een jongen van ongeveer 17 mooie tieten tegen me en dan voel ik me daarna heel onzeker

@Anoniem12367 hoezo voel je je dan onzeker? En hoe zien je borsten er uit dan? Wat vind je zelf van je borsten

Reputatie 3
Badge
  • nooit echt complimenten gekregen over lichaamsdelen
  • ja k heb prima borsten/billen voor mijn leeftijd denk  k en ben er ook blij mee
  • k denk dat elke meid wel es naar t lichaam of een kruis van een jongen kijkt dus ja ik ook. nog nooit een compliment er over gegeven

Meiden reageer !!

Reputatie 1
Badge +1

Wat voor compliment kreeg je eigenlijk 

@Appel146 ik was met een meid die mij voor het eerst naakt zag en zij zei dat ik een 'mooie' en grote lul (20cm lang en 7 cm breed) had omdat hij helemaal recht is, geen voorhuid heb en omdat ik ook grote ballen heb.. 

Ik krijg heel af en toe complimenten over mijn billen (gewoon in mijn broek niet naakt). Verder niet echt over een lichaamsdeel.  Wel ooit dat ik er leuk/ sexy / goed uitzie algemeen.  Ik wuif het altijd weg. En reageer ik amper op.  Meestal iets van yoooo thnx. En dan snel ander onderwerp. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoii,

Ik ben een jongen en ik heb een paar vragen voor meiden hier. Ik kreeg laatst een compliment van een meid over mijn eigen lul en ik vroeg me daarom af: 

- Krijg je wel eens complimenten over je lichaam, zoals over je borsten, billen of zelfs je vagina? Nee

- Hoe vind je het als mensen je complimenten geven over deze lichaamsdelen? Ligt er aan welk lichaamsdeel 

- Vind je zelf dat je mooie borsten/billen hebt en leg uit waarom Nee want ik zond het te klein

- Kijk je wel eens naar het lichaam of het kruis van jongens? En heb je dan wel eens een compliment gegeven? Wel gekeken maar nooit een compliment erover gekregen 

Groetjes :)

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoii,

Ik ben een jongen en ik heb een paar vragen voor meiden hier. Ik kreeg laatst een compliment van een meid over mijn eigen lul en ik vroeg me daarom af: 

- Krijg je wel eens complimenten over je lichaam, zoals over je borsten, billen of zelfs je vagina? nee 

- Hoe vind je het als mensen je complimenten geven over deze lichaamsdelen? ​​​​​​ licht eraan hoe. 

- Vind je zelf dat je mooie borsten/billen hebt en leg uit waarom nee ik ben er niet blij mee, ik zou liever geen borsten willen hebben. Ik heb geen kont

- Kijk je wel eens naar het lichaam of het kruis van jongens? En heb je dan wel eens een compliment gegeven? nee 

Groetjes :)

 

Zijn er nog meer meiden die hier mee te maken hebben?

@Appel146 ik was met een meid die mij voor het eerst naakt zag en zij zei dat ik een 'mooie' en grote lul (20cm lang en 7 cm breed) had omdat hij helemaal recht is, geen voorhuid heb en omdat ik ook grote ballen heb.. 

7 cm breed en 20 cm lang en toen werd je wakker

Badge

Sommige jongens uit mijn klas zeggen vaak tegen mij en m'n bastie lekkere billen enz en dan gaan wij snel weg 

Dat is inderdaad wel erg direct, hoe ze dat tegen jullie zeggen. Vind je het eigenlijk vervelend dat ze dat zeggen, want het is natuurlijk wel als compliment bedoeld.

Sommige jongens uit mijn klas zeggen vaak tegen mij en m'n bastie lekkere billen enz en dan gaan wij snel weg 

Maar dat is toch alleen maar leuk!

Reputatie 3
Badge +2

Hoii,

Ik ben een jongen en ik heb een paar vragen voor meiden hier. Ik kreeg laatst een compliment van een meid over mijn eigen lul en ik vroeg me daarom af: 

- Krijg je wel eens complimenten over je lichaam, zoals over je borsten, billen of zelfs je vagina? 

- Hoe vind je het als mensen je complimenten geven over deze lichaamsdelen?

- Vind je zelf dat je mooie borsten/billen hebt en leg uit waarom

- Kijk je wel eens naar het lichaam of het kruis van jongens? En heb je dan wel eens een compliment gegeven?

Groetjes :)

  • nee nog nooit tot nu toe
  • hangt ervanaf wie mr een random iemand is gwn cringe
  • ben niet uitgegroeid dus er valt niet echt veel te beoordelen mr billen opzich wel (niet heel plat lmfao)
  • nog nooit iets over gezegd mr ja ik denk ook niet dat mensen van mijn leeftijd dat zouden appreciëren 

Reageer