Vraag

meer mensen, luiers

  • 16 February 2023
  • 9 reacties
  • 703 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo allemaal ik heb een probleem Ik draag sinds kort weer luiers (12 jaar) vind dit erg vervelend maar zijn er meer mensen die dit hebben en is het raar dat ik dit nog heb 

 

Groetjeess mij 


9 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ja ik denk dat je iets te oud bent voor luiers, maar ik zal het afleren om zonder luier te gebruiken.

Anders ben je later nog ouder en draag je ze nog steeds, en waarschijnelijk gaan mensen je dan uitlachen enz.

Ik hoop dat ik je kon helpen, groetjes sinasappelbroodje

Reputatie 1
Badge

Ja ik kan er niks aan doen dat ik snachts er nog problemen mee heb en ben al naar de dokter geweest en ze konden er niks aan doen dus moet er maar mee leven 

Reputatie 7
Badge +7

Dit heb ik ook en ik ben nu 13. Ik plas vaak nog in de luier en ben ook al naar de huisarts geweest. Ik snap je probleem dus heel goed.

Voordat ik ga slapen ga ik naar de wc en blijf dan ook even zitten. Neem de tijd om echt helemaal uit te plassen. En ga geen 'luiwammes' plas doen. Dus bijvoorbeeld als je in bed ligt en je nog wakker bent en denkt van oh ik moet naar de wc, maar ik lig nog lekker dus ik doe het maar in mijn luier. Probeer dan toch op te staan en naar de wc te gaan. Zo wen je je lichaam aan als je moet dat je dan naar de wc gaat en niet in je luier plast.

Ik weet zeker dat dit op een gegeven moment overgaat🍀🍀

Reputatie 4
Badge +2

Hi Klara123,

je bent echt niet de enige hoor! 

Ik ben ook al heel veel bij de huisarts, een uroloog en een speciale training in het ziekenhuis geweest. Maar helaas plas ik ook nog steeds regelmatig in bed. Ik draag hiervoor ook luiers maar ben blij dat daarmee mijn bed droog blijft en ik niet meer altijd op moet staan om mijn bed te verschonen.

Zo kan ik een nacht doorslapen en wordt ik uitgeruster wakker, samen met de artsen en mijn ouders heb ik besloten dat ik het ondanks dat het natuurlijk gênant is wel de beste oplossing voor nu is.

Heb je de luiers ook alleen tegen het bedplassen of ook nog overdag?

Groetjes en sterkte van een luier lotgenootje.

Reputatie 1
Badge

Hey anoniemmeisje ik heb het alleen voor bedplassen soms overdag als het een paar dagen mis is gegaan 

Ik heb een vraag welke luiers gebruik jij?

Xxx klara

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi Klara123

 

ik heb ze ook voor bedplassen iedere nacht nog en soms in de ochtend als ik niet meteen douche na het wakker worden. In het weekend bijvoorbeeld. Omdat broekjes bij mij best wel lekten en niet zo goed pasten hebben heb ik nog steeds luiers met plakstrips.  We verschillende soorten de Tena Maxi, Tena Ultima en de Abriform M4. Afhankelijk van hoe lang de nacht is kies ik er eentje uit.
In het weekend neem ik meestal een dikkere en doe zo een Ultima of zo’n Abriform aan. Deze houden een lange natte nacht probleemloos uit en ‘s ochtens als ik wil blijven liggen hoef ik mij geen zorgen te maken.

Bij jou is het wel super dat die broekjes goed genoeg passen. Weet je ook of je er een keer per nacht een beetje in plast of dat je meerdere keren per nacht kleine beetjes verliest? Bij mij is het een combinatie van meerdere keren best veel plassen en veel draaien en op mijn zij slapen waardoor de broekjes veel lekten.

Heb jij de gewone DryNites of die Teen Pyama pants ofzo van de Etos? Super in iedergeval dat die bij jou passen! Dat scheelt weer, of zou je ook andere willen hebben?

Groetjes!


Heel soms met een lange autorit naar vakantie ofzo als we lang onderweg zijn of mijn ouders bang zijn dat ik in slaap val

Reputatie 1
Badge

Ik heb de teen pants  van de etos  de eerste keer toen ik ze gebruikten hadden ze ook gelekt maar daar na niet meer gebeurd.

Ik heb volgensmijn in 1 keer heel veel sochtends is de binnenkant dan ook helemaal  nat 

In een lange auto rit doe ik zo ook indien ik in slaap val 

Hallo allemaal ik heb een probleem Ik draag sinds kort weer luiers (12 jaar) vind dit erg vervelend maar zijn er meer mensen die dit hebben en is het raar dat ik dit nog heb 

 

Groetjeess mij 

Is niet raar, ik draag al mijn hele leven overdag en ‘s nachts luiers.

Reputatie 4
Badge +2

Ik had toen ik net terug begonnen was weer in bed te plassen ook van die broekjes. Maar omdat vaak het bed toch nat werd heb ik toen dikkere luiers met plakstrips gekregen.. daarmee blijft mijn bed droog en kan ik lekker door slapen.

liefs Anoniemste Meisje

Reageer