Vraag

medisch onderzoek

  • 14 November 2022
  • 22 reacties
  • 513 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey

Ik vroeg me Af wat ze allemaal doen bij medisch onderzoek. Welke vragen stellen ze en naar wat kijken ze bij de meisjes en bij de jongens.

PS ben zelf een meisje maar ben wat ban voor medisch onderzoek 

Pls reageer


22 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Pls reageer

Reputatie 3
Badge +4

Pls reageer ik heb het morgen pls zeg

Reputatie 2
Badge +1

Wat voor medisch onderzoek bedoel je dan? 

Reputatie 3
Badge +4

Bij het clb 

Reputatie 7
Badge +17

Bij het clb 

 

info daarover kun je hier vinden https://www.vrijclb.be/leerlingen/artikels/de-onderdelen-van-een-medisch-onderzoek-op-een-rij

 

https://www.vrijclb.be/leerlingen/artikels/moet-ik-uit-de-kleren-voor-een-medisch-onderzoek

Reputatie 3
Badge +4

Maar komen ze ook echt aan je lichaamsdelen en welke kleren mag je nog aanhouden enzo

Reputatie 2
Badge +1

Tuurlijk wss gaan ze alleen kijken hoe lang je bent en hoeveel je weegt. Niet heel veel bijzonders meestal. Misschien vragen ze wel of je je kleren uit wilt doen, maar dan mag je sws je ondergoed aan houden. Dat is altijd zo. 

Reputatie 7
Badge +17

Gewoon die links volgen en lezen. daar staat alles wat je wil weten

Reputatie 3
Badge +4

Maar welke kleren mag je aanhouden als meisje

Reputatie 7
Badge +17

-onnodige quotes verwijderd-

Je mag je ondergoed aanhouden, staat letterlijk op die site

Reputatie 2
Badge +1

Als je het niet chill vindt om je kleren uit te doen dan zeg je dat gewoon ff en dn is er niks aan het hand. 

Reputatie 2
Badge +1

Ja probleem opgelost

Reputatie 3
Badge +4

Alles achter die links gelezen maar blijf toch nog met vragen zitten zoals welke kleren mag je aanhouden en als je een lichaamsdeel moet tonen wat doen ze daar dan mee?

Reputatie 3
Badge +4

Sorry die eerste vraag is al beantwoord had erover gelezen dan

Reputatie 7
Badge +17

Je hoeft echt nergens bang voor te zijn. Als jij ergens geen toestemming voor geeft doen ze het niet.

Reputatie 2
Badge +1

AAAAAAHHHHHHH ik wordt echt gek van jou. We hebben al tienduizend keer gezegd dat je ondergoed aan mag houden. Ik ga hier geen aandacht meer aan besteden. Doei

Hey,

 

Er staat letterlijk dit:

Je lichaam is in volle ontwikkeling. De dokter gaat na of alles in orde is. Afhankelijk van je leeftijd zal hij ook nakijken of je ontwikkeling normaal verloopt en je geslachtsdelen nakijken. Zowel bij jongens als bij meisjes willen we nagaan of de puberteit goed verloopt. Heb je hier vragen over? Stel ze ons gerust.

 

Dus ik denk dat je je ondergoed ook even uit zou moeten doen. Waarschijnlijk kijken ze even snel en dan is het weer klaar. 

 

 

Tuurlijk wss gaan ze alleen kijken hoe lang je bent en hoeveel je weegt. Niet heel veel bijzonders meestal. Misschien vragen ze wel of je je kleren uit wilt doen, maar dan mag je sws je ondergoed aan houden. Dat is altijd zo. 

Nee dat is niet waar. Het is redelijk vaak bij zoiets dat ondergoed ook uit moet.

Reputatie 7
Badge +17

Tuurlijk wss gaan ze alleen kijken hoe lang je bent en hoeveel je weegt. Niet heel veel bijzonders meestal. Misschien vragen ze wel of je je kleren uit wilt doen, maar dan mag je sws je ondergoed aan houden. Dat is altijd zo. 

Nee dat is niet waar. Het is redelijk vaak bij zoiets dat ondergoed ook uit moet.

In België idd wel. Maar op die site staat ook dat als je het niet wil het niet hoeft. In Nederland hoef je je ondergoed sws niet uit.

Zou kunnen dat t on belgie moet, dat weet ik allemaal niet. Maar ik ken genoeg mensen in Nederland die dat ook moesten eigenlijk dus nu vraag ik me af wat daar dan fout gaat..

Reputatie 7
Badge +17

In nederland hoef je je ondergoed niet uit. Als mensen zeggen dat dat wel moest zijn dat fantasieverhalen, niet geloven dus.

In nederland hoef je je ondergoed niet uit. Als mensen zeggen dat dat wel moest zijn dat fantasieverhalen, niet geloven dus.

Meerdere mensen uit dezelfde klas zeiden het

Reageer