Skip to main content
Vraag

masturberen vroeger en nu

• May 13, 2025
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5

Hoe oud was jij toen jij bent begonnen met masturberen en hoe voelde dat voor jou en is er een verschil tussen vroeger masturberen en nu masturberen ?

1 reactie

• May 14, 2025

Leuke vraag

ik wrijf en friemel  al zolang ik weet bij en langs mijn spleet. Sowieso vanaf groep 3 en het voelde altijd gewoon lekker, maar niets seksueels, alleen het lekkere gevoel en rond die leeftijd ben je wel nieuwsgierig naar anderen en piemels en spleetjes maar kijken en dat is het wel. Wat ouder wordt het door de verbodenheid en dat je  het eigenlijk nooit goed ziet spannender en wil je het juist zien. En bij jezelf ga je dan ook beter kijken en het lekkere gevoel wordt ook meer.

vanaf rond mijn elfde (wat ik me kan herinneren) kon ik ineens mijn vinger best diep naar binnen duwen en werd dat interessant en oefende ik seks (pfff ik dacht dat serieus) met een tandenborstelsteel. Oke het was nóg lekkerder en ook rond die tijd wreef ik langer en heftiger langs mijn clitoris en ik had ook gehoord van vingeren en klaarkomen en ik wilde dat ook en… het lukte en sindsdien ben ik verslaafd en zoek ik het op, probeer ik meer en is het hele vingeren echter en heftiger en intenser. Nu ben ik nog wat ouder (15) en kan ik het versnellen zodat ik binnen paar minuten kom of juist vertraaaagen en dan heb ik zowat een uur of langer dat lekkere gevoel en ook heftiger. En ik gebruik vaak de steel van mijn haarborstel, die is lekker dik en daar kwam ik nog lekkerder mee en mijn fantasie / verbeelding is een grotere rol gaan spelen bij het masturberen. 

Nu ik een vriend heb is het weer lekkerder en anders…  Hier moet je het doen het is al uitgebreider dan de bedoeling was