Vraag

Masturberen te jong?

  • 13 June 2021
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

Badge

Ben ik te jong?

Ik ben 12. Ik masturbeer is dat oké voor mijn leeftijd of ben ik gewoon raar en niet goed bezig help.


5 reacties

Heyy

 

Als jij er aan toe bent om te masturberen is er niks geks aan hoor! Iedereen begint op een andere leeftijd en het is echt niet raar om op je 12e al te masturberen.. Veel jongeren masturberen al op die leeftijd dus je bent niet de enige. Het is dus niks raars!

 

Groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben ook 12 gewoon lekker masturberen doe ik ook

Hallo T0KA :)

Het is een prima leeftijd. Veel mensen startten al jonger met masturberen. Sommige masturberen zichzelf al als kleuter (maar dan associeer je het nog niet met iets seksueels, het geeft dan gewoon een fijn gevoel). De gemiddelde leeftijd om te masturberen ligt op 12 jaar maar veel kinderen starten al eerder met masturberen.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 1
Badge +1

Ik begon op m’n 10e en ik ben nu 12  dus er is helemaal niks raars aan.

Reputatie 4
Badge +3

Hey T0Ka, nee hoor het is helemaal niet raar om te masturberen als je 12 bent, je begint te puberen en je heb hierdoor ook wel eens de drang om je zelf te ontdekken dit is dus hellemaal niet raar, ik begon zelf ook toen ik 12 was, de ene doet het nog niet en de andere wel het verschilt per persoon, maar maak je er maar niet druk over dit is zeker niet raar.

groetjes van mij!

Reageer