Skip to main content

Hey ik ben 13

en masturbeer elke avond met elektrische tandenborstel en heb een keer me moederse stiekem gepakt daar is ze wel achter gekomen alleen nu heb ik dus, 3 weken later enorme pijn en brandend gevoel en huid verveling en uitslag. Ik moet naar de huisarts alleen ik ben zo bang dat ik een infectie daardoor heb want dan moet ik alles uitleggen tegen me ouders heeft iemand tips?

en is het slecht om elke avond te masturberen met electrische tandenborstel ???

Hiii.

Heb je wel zo’n schoon borsteltje gebruikt? Bovendien is het niet echt hygiënisch om met het opzetstukje van je moeder op je clit te zitten.. Het kan zijn dat je een schimmelinfectie hebt, of een wondje. Ik zal het even laten helen en even niet masturberen. Zorg ervoor dat je elke dag doucht want zo gaat het sneller weg. Als je er erge last van hebt zal ik wel even langs de huisarts gaan.. Anders vertel je het eerst aan je moeder. Zij zal t wel begrijpen.

Joeee

Ik zou sudo  crème erop smeren! En zou toch even naar de huis arts gaan. Voortaan niet meer die van je moeders gebruiken want dat is niet zo hygiënisch. En ook een schoon borsteltje gebruiken 

Heyy,

Ja, sudo crème helpt echt!!! (heb ervaring ;-)  )

Liefs

waarom met een tandenborstel??

Hey, Aar!

Op zich kan het geen kwaad, maar het heeft wel een nadeel. Doordat je jezelf went aan harde stimulatie, wordt het steeds moeilijker ook te genieten van subtielere stimulatie. Dat kan je gaan opbreken als je met een man of jongen in bed belandt. Ik zou dus zeggen: gebruik 'm gerust af en toe, maar blijf proberen ook op zachtere manieren klaar te komen, al is daar wellicht wat meer moeite en geduld voor nodig.

Zorg wel dat je weet wat je doet, ik zou als ik jou was eerst opzoeken of het kwaad kan voor je een ander/nieuw voorwerp gaat gebruiken. 

Ook zou je, omdat zij in een (waarschijnlijk) soortgelijke situatie heeft gezeten, het eerst aan je moeder kunnen vertellen. Ik denk dat zij dit wel zal begrijpen. Mocht dat niet het geval zijn, je kan ook altijd een chat starten op de kindertelefoon, dat kan anoniem en dan krijg je ook (nuttige) tips! #ervaringmetKtelefoon

Met vriendelijke groet, 

Kara

Hey Aar,

Het is heel normaal om nieuwe dingen te zoeken om te gebruiken tijdens het masturberen, alleen is het gebruiken van de tandenborstel van je moeder een beetje onhygienisch, vooral als je het borsteltje gebruikt. In de mond zitten namelijk heel veel bacterien. Ik denk dat je misschien een infectie hebt en het is echt goed als je naar de huisarts gaat.

Je hoeft je voor dit soort dingen totaal niet te schamen! Maturberen hoort bij het ouder worden en is ook heel gezond. Vertel het aan je ouders (hoeft niet met detail of zo) en zeg dat je het graag wil laten checken omdat het zeer doet. 

Ik hoop dat je iets had met deze informatie.

Groeten,

Venus

Hey, Aar!

Op zich kan het geen kwaad, maar het heeft wel een nadeel. Doordat je jezelf went aan harde stimulatie, wordt het steeds moeilijker ook te genieten van subtielere stimulatie. Dat kan je gaan opbreken als je met een man of jongen in bed belandt. Ik zou dus zeggen: gebruik 'm gerust af en toe, maar blijf proberen ook op zachtere manieren klaar te komen, al is daar wellicht wat meer moeite en geduld voor nodig.

Zorg wel dat je weet wat je doet, ik zou als ik jou was eerst opzoeken of het kwaad kan voor je een ander/nieuw voorwerp gaat gebruiken. 

Ook zou je, omdat zij in een (waarschijnlijk) soortgelijke situatie heeft gezeten, het eerst aan je moeder kunnen vertellen. Ik denk dat zij dit wel zal begrijpen. Mocht dat niet het geval zijn, je kan ook altijd een chat starten op de kindertelefoon, dat kan anoniem en dan krijg je ook (nuttige) tips! #ervaringmetKtelefoon

Met vriendelijke groet, 

Kara

Ja, maar het heeft ook als gevolg voor haar moeder dat ze met een in de vagina gedouwde tandenborstel haar tandenpoetst. Dat is dan weer onhygiënisch! 

Dus naar de huisarts gaan lijkt me slim, misschien is er wat aan de hand en zo niet krijg je misschien wat tips van je huisarts. 

Mvgr,

• Sasha  

(onnodige quote verwijderd)

Ik ben het met je eens.

er kan inderdaad iets anders aan de hand zijn. Maar dat wat ik aangeef, is ook een goede mogelijkheid. Als je namelijk gewend raakt aan een te harde stimulatie van de clitoris, en daarbij klaarkomt, dan is het enorm lastig om weer terug te gaan klaarkomen bij zachte stimulaties. 

Dit heeft als gevolg dat je lastiger klaarkomt als je het bed in duikt. En sommige meiden/vrouwen vinden het fijn/leuk om klaar te komen tijdens de seks, en dat is ook logisch omdat het een fijn gevoel is. 

Het is lastig om in te schatten dus het is wel aan te raden om een bezoekje te brengen aan de huisarts. 

Mocht er niets aan het handje zijn, dan kan je gewoon lekker je ding doen, maar pas wel op en stop als het pijn begint te doen. Ik gun je van alles maar die pijn gun ik niemand. 

Stel er is wel iets aan het handje dan zou ik het advies van je huisarts opvolgen. 

En mocht je dan met nog meer vragen zitten kan je altijd eventjes googelen of vragen aan iemand die hier verstand van heeft. (het forum kan dus ook) 

>- Kara -<

Reageer