Beantwoord

Masturberen

  • 21 October 2018
  • 3 reacties
  • 1083 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jonge van 14 jaar en heel soms masturbeer ik maar ik heb nog geen zaadlozing gehad. Maar als ik dan klaar ben ..... Krijg ik een stekend gevoel aan mijn staart beentje. Geen idee hoe dit komt.

Groetjes en lavasteen bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 October 2018, 17:09

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

Over het feit dat je nog geen zaadlozing hebt gehad, hoef je je volgens mij niet per se zorgen te maken. Bij de ene begint de ontwikkeling vroeger dan bij de andere. Als je op je zeventiende nog geen zaadlozing hebt gehad, kan je je huisarts raadplegen.

Heb je die pijn bij je staartbeentje al lang? Is de pijn begonnen nadat je een fysieke inspanning hebt gedaan, of je bezeerd hebt? Als je je zorgen maakt, kan je altijd je huisarts raadplegen. Die kan je zekerheid bieden.

Groetjes
Kenshin
Dankjewel voor je reactie ik zal het eens vragen aan de huisarts. Maar het is vooral als ik zeg maar klaar ben
Goed dat je van plan bent het bij de huisarts na te vragen. Ik heb niet genoeg medische kennis om een link te vinden tussen het klaarkomen en de pijn bij je staartbeentje, maar je huisarts weet er vast raad mee. Ik hoop dat je snel van de pijn af bent.

Reageer