Vraag

massage geven

  • 27 June 2021
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal.

Ik heb nu online met iemand afgesproken om diegene te masseren. En yesss wat ben ik daar blij om. Hij is net zo oud als mij en mega gespierd, dus ik wil het de eerste keer niet verprutsen. Hij kom erg open en vriendelijk over en wil bij hem thuis gemasseert worden.

Nou had ik nog wat vraagjes.

1. Zou ik massage olie gebruiken?

2. Met wat voor een massage zal ik beginnen.

3. Zal ik een hele lange massage geven?

4. Zal ik puur de rug en nek masseren zodat alleen de shirt uitmoet of ook direct zn benen meepakken zodat hij direct op zn onderbroek moet gaan liggen?

5. Sowisow word het een ontspannende massage, maar zal ik aardig hard drukken of alleen licht drukken?

6. Waar zal ik de massage olie vandaan halen, of zal ik glijmiddel gebruiken?

7. Zal ik met een nekmassage beginnen zodat hij moet zitten, of direct laten liggen

Ik hoor het graag


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Ik wil je eigenlijk alleen heel erg waarschuwen want straks is hij niet wie hij zegt te zijn en gebeuren er allemaal nare dingen... ik zou het echt niet doen en als je het perse wilt neem je vader of moeder mee..

 

Succes en houd ons op de hoogste

Mvg Durpyy

Heyy

 

Ik ben het 100% eens met het antwoord van Durpyy hierboven. Pas asjeblieft wel op met dit soort dingen. Het kan zo zijn dat de persoon niet is wie jij denkt dat die is.
 

Ik raad het je sterk af om dit te doen.. Online met afspreken is nooit echt een goed idee en bij iemand naar binnen gaan die jij niet echt kent vind ik ook niet een goed idee.

 

Als je het per see wilt doen neem dan altijd iemand met je mee en ga nooit alleen!

 

Groetjes van mij!

Reageer