Skip to main content
Vraag

man bij urinoir

• April 20, 2025
  • 3 reacties
  • 555 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Nou ik had een keer bij een openbaar toilet bij een hema dat ik binnenkwam en dat dan gelijk de muur links 1 urinoir was. Je keek dus precies via de zijkant er in. En rechts had je een hokje. Dus ik dacht ik ga liever in dat hokje want tegenover de deur van de mannen ingang zat de vrouwen ingang dus als iemand dan die deur opendoed dan kunnen de vrouwen mij ook zien bij de urinoir. Maar toen liep ik dat hokje in en toen was die hele wc verstopt. Dus toen moest ik wel bij de urinoir. Ik het net mijn penis uit mijn broek toen er een man binnen kwam die ook moest plassen. Hij dacht dus ik ga wel in het hokje  maar toen kwam hij weer terug. Omdat die hele wc verstopt zat. Toen zei hij tegen mij ik moet heel nodig. Maar ik stond er zegmaar net 3 seconde. Dus ik schoof iets op en zeg kom er maar bij. En toen ging hij ook plassen in diezelfde urinoir omdat er maar 1 was. 

Ik had dit ook een keer in Amsterdam

Ik liep naar een plaskrul toe en een andere man ook (hij was misschien 19 of 20 en ik 15) en we wilden allebei de krul in en toen stelde hij voor van als we allebei nodig moeten kunnen we ook gwn samen. Dus ik zeg ja is prima en het was best een ruime krul dus toen hebben we gwn met zijn tweeën in de krul geplast en hij was eerder klaar en hij wenst me gwn een prettige dag en hij zei niet per se iets en ik wens hem ook gwn een prettige dag en ja we zagen elkaars piemel overduidelijk en we wisten van elkaar dat we naar die van elkaar keken maar niemand kreeg een stijve en we hebben ook niet aan elkaar gezeten en we zeiden er niks over.

Is dit raar?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 23, 2025

Nee hoor, is niks raars aan. Als je bij zo'n stalen pisgoot staat te plassen sta je net zo dicht op elkaar, en dan kan je ook elkaars piemel zien.

Als mannen onder elkaar is het in kleedkamers, douches of toiletten heel normaal om elkaar naakt te zien. Of in elk geval was dat altijd heel normaal. Het enige wat raar is is dat we daar steeds moeilijker over gaan doen. 

Zolang er verder niks gebeurd is er niks aan de hand, jullie moeten gewoon allebei nodig pissen en dit is in dit geval een makkelijke oplossing. Er zijn natuurlijk mensen die er wel gekke bedoelingen mee hebben, maar dan zijn ZIJ raar. Jij moet niet gaan denken dat jij iets raars doet omdat je in een situatie zit waarin een ander eventueel verkeerde bedoelingen zou kunnen hebben.

Maar het is wel echt afhankelijk van de situatie. Als er helemaal geen aanleiding is om een urinoir te delen en er gewoon meerdere urinoirs/wcs zijn dan wordt het wel een beetje vreemd. Dan zit er een andere reden achter. En als het is omdat je dat met vrienden leuk vindt ofzo is er nogsteeds niks aan de hand natuurlijk. Maar als er dan een random oudere man graag met jou samen wil gaan staan plassen zou ik me wel zorgen gaan maken.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Hey ​@Anoniem.persoon14, wat je beschrijft is eigenlijk best normaal in situaties waar er weinig privacy is, zoals bij urinoirs. Veel mensen hebben wel eens zo’n moment dat ze dicht bij iemand anders staan en elkaar zien, zonder dat er iets bijzonders aan de hand is. Samen plassen in een ruime urinoir is niet raar, vooral als er weinig keuze is en je gewoon je behoefte doet. Dat het voor jou misschien wat ongemakkelijk voelde is logisch, maar het betekent niet dat er iets vreemds aan is. Het gaat gewoon om een praktische situatie. Zolang jij je er goed bij voelt en het respectvol blijft, is er niks mis mee. Iedereen heeft wel eens dit soort situaties!

xx liefs Wolf 🐺

• August 3, 2025

@Anoniem.persoon14  ik had dat ook gedaan hoor en ja die mensen zie je daarna waarschijnlijk nooit meer