Skip to main content
Vraag

luiers vragenlijst

• 3 januari 2025
  • 4 reacties
  • 322 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal!

Ik ben een jongen van 14 jaar, en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over luiers dragen.

(Ik draag ze zelf ook nog)

1. Jongen of meisje
  2. leeftijd
  3. Waarom draag je luiers?
  4. Welke luiers draag je?
  5. Ben je tevreden met de luiers die je draagt?
  6. Waneer draag je luiers?
  7. En Waneer gebruik je ze ook?
  8. Plas je erin?
  9. Poep je erin?
  10. Draag je luiers alleen thuis of ook buiten huis?
  11. Vind je het fijn?
  12. Moet je ze dragen van je ouders?
  13. Draag je ze ook omdat je het fijn/leuk vind?
  14. Lek je vaak door?
  15. Wat vind je positief aan luiers dragen?
  16. Wat vind je negatief aan luiers dragen?
  17. Schaam je jezelf ervoor dat je ze nog draagt?
  18. Draag je een onderbroek over je luier?
  19. Hoelang draag je al luiers?
  20. Waar laat je gebruikten luiers?
  21. Ben je bang dat vreemde mensen het zien dat je luiers draagt?
  22. Heb je wel eens iets meegemaakt met luiers waar je je heel erg voor schaamde?
  23. Wat vond je van deze vragenlijst??Bedankt voor het invullen!

4 reacties

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 47 reacties
  • 8 januari 2025
  1. Jongen of meisje jongen
  2. leeftijd 16
  3. Waarom draag je luiers? Bedplassen 
  4. Welke luiers draag je? Abena slip
  5. Ben je tevreden met de luiers die je draagt? Ja
  6. Waneer draag je luiers? Elke nacht, tijdens lange reizen of als ik ziek ben
  7. En Waneer gebruik je ze ook? Alle keren
  8. Plas je erin? Ja
  9. Poep je erin? Heel soms
  10. Draag je luiers alleen thuis of ook buiten huis? Buiten huis ook
  11. Vind je het fijn? Soms
  12. Moet je ze dragen van je ouders? Ja
  13. Draag je ze ook omdat je het fijn/leuk vind? Niet persee 
  14. Lek je vaak door? Nee
  15. Wat vind je positief aan luiers dragen? Ik hoef nooit naar de wc tijdens lange reizen of als ik ziek ben
  16. Wat vind je negatief aan luiers dragen? Er zit nogal een taboe achter 
  17. Schaam je jezelf ervoor dat je ze nog draagt? Ja
  18. Draag je een onderbroek over je luier? Nee 
  19. Hoelang draag je al luiers? Nu weer sinds een maandje, bedplassen is bij mij heel onregelmatig 
  20. Waar laat je gebruikten luiers? Prullenbak 
  21. Ben je bang dat vreemde mensen het zien dat je luiers draagt? Nee
  22. Heb je wel eens iets meegemaakt met luiers waar je je heel erg voor schaamde? Ja, tijdens controle Schiphol moest ik laten zien wat de bobbel in me broek was…
  23. Wat vond je van deze vragenlijst??Bedankt voor het invullen! Leuk hoor!

Forum|alt.badge.img+3

Als luier draagster moet ik natuurlijk je lijstje ook beantwoorden! Bij deze mijn antwoordjes :-)

1. Jongen of meisje: Meisje
  2. leeftijd: 16
  3. Waarom draag je luiers? Bedplassen en een zwakke blaas
  4. Welke luiers draag je? Tena Ultima, Abriform M4 en InControl
  5. Ben je tevreden met de luiers die je draagt? Ja zeker, maar soms vind ik ze te dik
  6. Waneer draag je luiers? Iedere nacht, omdat het bed anders nat wordt. Soms overdag als we op reis zijn of tijdens de wintersport.
  7. En wanneer gebruik je ze ook? Het zelfde antwoord als boven, wanneer ik een luier draag is hij bijna nooit droog wanneer ik hem af doe.
  8. Plas je erin? Ja
  9. Poep je erin? Heeel af en toe, maar liever niet. Het stinkt en het opruimen vindt ik super onaangenaam.
  10. Draag je luiers alleen thuis of ook buiten huis? Bij voorkeur alleen thuis, door de situatie helaas af en toe ook buitenshuis.
  11. Vind je het fijn? Soms, maar lang niet altijd
  12. Moet je ze dragen van je ouders? Ja ze willen dat de matras niet kapot gaat.
  13. Draag je ze ook omdat je het fijn/leuk vind? In eerste draag ik ze voor het bedplassen, soms houd ik de luier langer om in het weekend bijvoorbeeld omdat het mij niet stoort, telt dat ook als fijn finden?
  14. Lek je vaak door? Nooit, met broekjes (gelukkig gebruik ik die al lang niet meer) vroeger wel vaak.
  15. Wat vind je positief aan luiers dragen? Ik heb nooit stres een toilet zoeken te moeten en kan lekker in bed blijven liggen als ik ‘s nachts moet.
  16. Wat vind je negatief aan luiers dragen? Het negatieve stigma, het is toch niet iets dat je zomaar aan iedereen verteld.
  17. Schaam je jezelf ervoor dat je ze nog draagt? Ja wel, het is toch niet helemaal normaal op mijn leeftijd
  18. Draag je een onderbroek over je luier? Ik draag een strakke boxer of een romper / body
  19. Hoelang draag je al luiers? Heel mijn leven met een korte pauze tussen zo 8 en 11/12 jaar
  20. Waar laat je gebruikten luiers? Gewoon in de vuilnis
  21. Ben je bang dat vreemde mensen het zien dat je luiers draagt? Soms, maar ik kan het best goed verbergen met de juiste kleding.
  22. Heb je wel eens iets meegemaakt met luiers waar je je heel erg voor schaamde? Oh ja zeker, zat hoor, het ergste was op wintersport waar ik mij aan het verschonen was en ik vergeten had af te sluiten, voor ik het wist werd de deur open getrokken en stond ik daar in mijn natte luier.
  23. Wat vond je van deze vragenlijst??Bedankt voor het invullen! Best leuk, maar ga je hem zelf ook nog beantwoorden?

Linne01
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • 149 reacties
  • 12 januari 2025
Thomaa schreef:

Hallo allemaal!

Ik ben een jongen van 14 jaar, en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen over luiers dragen.

(Ik draag ze zelf ook nog)

1. Jongen of meisje Meisje 
  2. leeftijd  vandaag 18 geworden dus dit is mijn laatste post
  3. Waarom draag je luiers? Incontinentie-problemen 
  4. Welke luiers draag je? Tena Slip Active -Fit (Maxi en Ultima) en Always discreet luierbroekjes. Soms ook nog ABDL luiers van ABU of Kiddo.
  5. Ben je tevreden met de luiers die je draagt? Ja ze beschermen me goed tegen ongelukjes.
  6. Waneer draag je luiers? Dag en nacht 24/7.
  7. En Waneer gebruik je ze ook? Dagelijks 
  8. Plas je erin? Ja
  9. Poep je erin? Komt wel eens voor maar vind het opruimen daarvan erg vervelend dus probeer zoveel mogelijk op de WC te drukken.
  10. Draag je luiers alleen thuis of ook buiten huis? 24/7 dus overal
  11. Vind je het fijn? Ze zijn wel comfortabel maar zou toch liever geen plas- problemen willen hebben.
  12. Moet je ze dragen van je ouders? Idk ik draag ze voor mezelf 
  13. Draag je ze ook omdat je het fijn/leuk vind? Nee is meer uit noodzaak. ABDL-luiers draag ik wel omdat ik dat leuk vindt 
  14. Lek je vaak door? Zelden een keer kan gebeuren maar gelukkig gebeurt het bijna niet 
  15. Wat vind je positief aan luiers dragen? Ze beschermen mij tegen genante ongelukjes 
  16. Wat vind je negatief aan luiers dragen? Dat er nogsteeds veel taboe omheen zit 
  17. Schaam je jezelf ervoor dat je ze nog draagt? Ja soms wel (maar dat is nergens voor nodig I know(
  18. Draag je een onderbroek over je luier? Nee maar soms wel een romper.
  19. Hoelang draag je al luiers? Vrijwel mijn hele leven... En sinds afgelopen jaar ook weer overdag erbij... 
  20. Waar laat je gebruikten luiers? Prullenbak of vuilnisbak buiten 
  21. Ben je bang dat vreemde mensen het zien dat je luiers draagt? Wss zien ze het vast wel eens bij mij maar nooit een opmerking over gehad dus laat ze lekker denken wat ze willen... helaas komt nooit de gedachte op van: Oh zou ze misschien last hebben van incontinentie?
  22. Heb je wel eens iets meegemaakt met luiers waar je je heel erg voor schaamde? Ja toen ik het aan vriendinnen vertelde ik schaamde me kapot! Maar ze vatten het etg goed op en reageerden super lief en ik hoef me niet meer te schamen als ik bijvoorbeeld een slaapfeestje bij hun heb.
  23. Wat vond je van deze vragenlijst?? Vond het leuk dat hij zo uitgebreid was.                     Bedankt voor het invullen!  

Liefs Linne 😘 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 18 maart 2025

ag ze zelf ook nog)

1. Jongen of meisje )ongen
  2. leeftijd 12
  3. Waarom draag je luiers? Incontinent 
  4. Welke luiers draag je?tena slip, crinklz, abena slip, mollicare en nog wat abdl luiers. 
  5. Ben je tevreden met de luiers die je draagt? Opzich
  6. Waneer draag je luiers? 24/7
  7. En Waneer gebruik je ze ook? 24/7
  8. Plas je erin? Ja
  9. Poep je erin? Probeer van niet, maar gebeurd wel thuis
  10. Draag je luiers alleen thuis of ook buiten huis? Beide
  11. Vind je het fijn? Ja
  12. Moet je ze dragen van je ouders? Ja
  13. Draag je ze ook omdat je het fijn/leuk vind? Opzich
  14. Lek je vaak door? Nee
  15. Wat vind je positief aan luiers dragen? Voelt fijn en geen vieze wc
  16. Wat vind je negatief aan luiers dragen? Taboe
  17. Schaam je jezelf ervoor dat je ze nog draagt? Nee
  18. Draag je een onderbroek over je luier? Meestal romper
  19. Hoelang draag je al luiers? Vanaf me geboorte
  20. Waar laat je gebruikten luiers? Luieremmer
  21. Ben je bang dat vreemde mensen het zien dat je luiers draagt? Nee, mensen zijn dom en zien toch niet veel. 
  22. Heb je wel eens iets meegemaakt met luiers waar je je heel erg voor schaamde? Opzich, verschoond worden door mama en dat er per ongeluk andere mensen binnenkwamen
  23. Wat vond je van deze vragenlijst??Bedankt voor het invullen! Leuk
  •  

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen