Vraag

Luiers met print

  • 4 March 2024
  • 4 reacties
  • 236 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik draag meestal een Tena luier voor mijn bedplassen maar ik vind ze wel wat saai en ziekenhuis achtig eruit zien. Daarom draag ik ook wel eens luiers met een leuke print erop. Zijn er meer die ook luiers dragen met een leuke print erop? Ik heb ze van het merk ABU en REARZ gebruikt. Sommige prints zijn wel een beetje kinderachtig maar degene die ik nu gebruik (ABU Space en Little Pawz) vind ik super leuk en schattig!


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Tot een jaar geleden had ik dat ook.

Luiers met print kun je krijgen bij de kruidvat,of online als die je niet passen. Van de kruidvat zijn het meestal kleinere maten, en online in met print moeilijk te vinden.

Zoeken maar!

Gr. Boek

Reputatie 4
Badge +1

Ja ik bedoel luiers met print in grote maten. De meeste baby/kinder-luiers hebben wel een leuke print maar veel grotere luiers hebben dit minder. Maar ik heb er wel een aantal gevonden die ik erg leuk vind en ze nemen ook genoeg op zodat ik nog steeds lekker kan slapen en wakker worden in een droog bed 

Badge

Oww ja k heb nu gewone saai luiers weet je misschien waar je die kan kopen

Reputatie 4
Badge +1

Ik koop ze meestal online bij Cuddle Kingdom. Tena luiers komen wel van een "normale" online drogisterij 

Reageer