Vraag

luiers

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 199 Bekeken

Badge

Hallooo

 

Zijn er hier ook tieners die een luier nodig hebben ???

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi ik weet niet of je het gelezen hebt, maar in je vorige topic las ik je verhaal en wat anderen al zijden kan het zijn dat er iets aan de hand is. (een blaasontsteking bijvoorbeeld) Heb je het je ouders al verteld?

Hopelijk is het niets aan de hand!

Groet. @NoahKanCookiesBakken 

Reputatie 7
Badge +2

hey @Korfbal 

Ik heb ook een plas (en poep ook) probleem. En Ik voel het ook niet.

ik draag alleen luiers wanneer er speciale dagen zijn: pretparken, verjaardags je snapt wel wat ik bedoel maar ik mag geen luiers dragen meer van de organisatie die mij helpt. Hun grote tip is: ga op vaste tijden naar de wc op een dag.

mijn tijdstippen zijn:

  • bij het opstaan
  • vertek van huis naar school
  • in de eerste pauze op school
  • bij de tweede pauze op school
  • terugkomst van school
  • een  of twee keer in de middag
  • voo- of na het eten
  • voor het slapen gaan

Als je nog hulpt nodig hebt bij dit probleem kan ik je helpen ik heb namelijk al mijn hele leven ervaring ermee, Dus als je ermee word gepest, maak dan geen zorgen het is niet jou schuld en je kan er niks aan doen. dat is ook trouwens wat ik doe als ik word gepest

Groetjes @Kingboy en fijne dagen! 👑🤠

 

Reputatie 4
Badge +1

Hi Korfbal. Ik heb elke nacht nog steeds een luier nodig omdat ik toch wel meerdere keren per week in bed plas. Als we lange autorit hebben krijg ik voor de zekerheid ook altijd een luier om. Maar soms ook bij spannende momenten toetsweek of tijdens lange examens op school. Als ik naar school draag draag ik meestal wel een romper erover dan valt het toch iets minder op.

 

Reageer