Vraag

luier zelf verschonen

  • 19 September 2021
  • 14 reacties
  • 1162 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik draag overdacht en snachts luiers. 
nu verschoont mijn mama me maar ik wil dit graag zelf doen. Ik heb het gevraagd maar mama wil niet dat ik het zelf doe. Mijn vriendin mag het wel soms

help. Wat moet ik doen??

ps, jongen 12 jaar


14 reacties

Gewoon stiekem doen ik verschoon zelf ook me luier vindt het 10x fijner om zelf te doen. 

Reputatie 1
Badge

Maar merken ze het dan niet? Mama zal zeker zien als er luiers ontbreken of als ik al een nieuwe luier om heb.

Maar merken ze het dan niet? Mama zal zeker zien als er luiers ontbreken of als ik al een nieuwe luier om heb.

Als je het goed onder in de vuilnisbak gooit denk ik niet

Reputatie 1
Badge +1

excuses maar ik hoop dat je snel zinderlijk wordt?! Beetje raar maar ok. Bovendien beetje raar van "mama" dat je dit niet zelf mag doen. Misschien moet je vragen waarom? Groeten van iemand

Reputatie 5
Badge +4

Zeg dat je het fijner vind als je het zelf mag doen,  ze zal het echt niet erg vinden miss kan je voorstellen om het in stapjes te doen eerst nog met je moeder erbij en dan pas zonder.

Groetjes, Lucky

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anon2008 ,

excuses maar ik hoop dat je snel zinderlijk wordt?! Beetje raar maar ok. Bovendien beetje raar van "mama" dat je dit niet zelf mag doen. Misschien moet je vragen waarom? Groeten van iemand

Ooit gedacht dat mensen misschien met een afwijking zijn geboren waardoor dat niet kan? Er zijn relatief veel mensen die door verschillende redenen een luier nodig hebben. Hier kunnen zij helemaal niks aan doen.  Dus doe volgende keer gewoon even normaal!

Verder voor @David2009 inderdaad apart dat je het niet gewoon zelf mag doen. Zolang je het zelf gewoon kan doen zie ik geen reden waarom je dat niet zou mogen. Misschien gewoon een aantal keer zelf doen en laten zien dat je het kunt. Ik zou er eerlijk gezegd niet heel geheimzinnig over doen.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge

Ik heb het gevraagd en mag het eerst samen proberen. Alleen de nachtluier doet ze liever zelf.Bedankt voor de tips

Fijn dat het je gelukt is David.

mag ik vragen waarom je nog luiers nodig hebt?(heb je een bepaalde aandoening of gewoon problemen met je plas ophouden alleen.) Heb je dit altijd al nodig gehad of pas sinds een tijdje weer, en daarvoor een tijd niet. En doe jij een onderbroek over je luier aan overdag? 

En hebben klasgenoten ooit gezien dat je luiers draagt en zo ja hoe reageerde ze? 

Sorry dat ik zo veel vragen stel. Ben gewoon nieuwsgierig

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet meer goed hoe het is gekomen. Draag ze al heel mijn leven.

mama vind het makkelijker zo en ik vind het ook niet erg. Ben het intussen gewend

Plas je nu ook overdag nog perongeluk in je luier dan? Of alleen 's nachts?

En mag je het al alleen doen

Badge +1

Ik mag het ook niet zelf doen 

Badge

Ik heb broekjes, kan je gewoon zelf aan en uit doen 

Reageer