Skip to main content

Hey. Ik ben 16 jaar oud en ben een jongen.

Ik wou altiid al weten hoe het voelde om in een luier te plassen. Maar dat heb ik dus gedaan maar het lekte helaas. Het plas liep klein beetje langs me benen. Maar naar mijn doen zat ee luier strak genoeg.

Hoe kan ik fixen dat het niet meer door lekt?

Hoe moeten de plak stirps zitten. Voorkant luier od trekkend naar achter?

Hoe strak moet de luier rondom zitten?

Ik zou geen luier dragen, je bent oud genoeg om zelf op tijd naar de wc te gaan en al die luiers zijn slecht voor het milieu, verder is het voor andere mensen niet fijn want het stinkt en vinden meiden het zeker niet aantrekkelijk (jongens vinden het waarschijnlijk ook niet aantrekkelijk). Dus hopelijk stop je met luiers dragen want je hebt er geen voordeel in.

Hey ik ben een meisje maar ik plas in bed dus draag ook luiers. Mijn vraag is wat voor luier droeg je? 
het is ook belangrijk om te weten dat luiers juist niet te strak moeten zitten maar een beetje los moeten hangen zodat ze alle plas kunnen opvangen.

waarom wil je eigenlijk luiers dragen zo dat dat je in bed plast ofz?

Heb je de luier over de lengte dubbelgevouwen voordat je hem omdeed ik doe dit wel altijd voordat ik mijn luier om doe. De lekrandjes gaan dan omhoog staan wat natuurlijk ook wel belangrijk is en ook kijken of ze goed aansluit rondom je benen. Had de luier genoeg absorptie of was het een erg dunne luier? Ik plak de onderste plakstrips altijd een klein beetje schuin omhoog en de bovenste schuin naar beneden ik doe hem meestal wel stevig om maar net zoals ​@Feee.2008 zegt niet te strak.

Hopelijk heb je er iets aan!

Liefs Linne 😘 

Reageer