luier dragen omdat het lekker is

  • 6 September 2021
  • 5 reacties
  • 440 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 16 jaar en ik vind het altijd lekker om een luier te dragen en dan mn plas expres op te houden om er in te plassen wie heeft dat nog meer alleen mn ouders weten het en als ik dat dus doe en ze zien het willen ze me naar het ziekenhuis sturen alleen ja dat dus bahah


5 reacties

Ik draag ook heel af en toe nog wel eens luier vaak voor de fun als we aan het zwemmen zijn in de achtertuin heb ik een bikini topje aan en een luier als broekje. Maar echt me behoefte in een luier doen is echt met oudjaarsdag als ik van vuurwerk angst onder de dekens lig dan ga ik echt niet naar de WC dan heb ik een luier om. Maar we hebben standaard een pak luiers in de kelder kast staan omdat me zusje en ik ook ze ook nog wel eens voor de fun dragen. Maar me moeder vindt het niet zo erg we hebben ook nog wel een buggy thuis waar ik af en toe nog wel eens voor de fun inzit en ik heb nog een speen en sabbel nog op me duim.

Badge

Ha oke ja kon ik dat ook maar bij mij doen ze echt overal moeilijk over 

Ha oke ja kon ik dat ook maar bij mij doen ze echt overal moeilijk over 

Echt balen dat ze overal moeilijk over doen. mijn moeder vindt gewoon dat we moeten zijn wie we willen zijn en doet er echt nooit moeilijk over. Ik vindt het soms gewoon nog mega fijn om in een luier rond te lopen het geeft een soort van rust. Dat zelfde geld heb ik als ik op me duim sabbel ik doe het zelfs op school ik voel me er zo ontspannen door.

Badge

@TessaV 

Ja fijn ben echt jaloers 

Hoi ik ben 12jaar en vind het leuk om luiers te dragen ik poep en plas in de luiers en vervang ze zelf al vroeger moesten mn ouders mn luier vervangen maar nu kan ik dat zelf

Reageer