Liegen om bestwil

  • 23 December 2020
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Sinds een tijdje ben ik weer aan het snijden.. alleen misschien niet op een handige plek want het doet elke keer pijn bij bewegen en bukken enzo.. nu ging ik dus met mijn benen over elkaar zitten.. maar had gisteren gesneden dus dat deed behoorlijk veel pijn.. ik zei zo auwh en gelijk zo iemand wat.. en ik zo van ja had me gestoten dus is beetje pijnlijk daar.. ook moest ik me omkleden en daar waren anderen bij en toen had ik er even niet over nagedacht en zat iemand echt te kijken van wat heb jij?.. dan weer een ander leugen verteld.. Hoe erg is het als je zo een leugen om bestwil vertelt? en heeft iemand nog tips om te zorgen dat de wonden/littekens sneller weggaan.. want ik wil echt niet dat iemand dit ziet..


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hoii, savage boy hierr.

Ik vind snijden sws erg maar daar gaan we het niey over hebben…

Liegen om bestwil doe ik ook vaak. Zolang je dr maar geen misbruik van maakt eb het niet te vaak doet.

Maar dat is mijn mening 

Suc7

 

De 'leugens' zelf zijn niet zo relevant. Je voelt je er misschien naar door, en mijn reactie daarop zou zijn, ik ben blij dat je graag eerlijk wilt zijn. Maar in principe is het niet erg. Je hoeft mensen niet alles te vertellen, dat is ook niet liegen, meer iets voor jezelf houden. En dat mag, je bent aan niemand verantwoording verplicht behalve aan jezelf. Als je je er echt slecht over voelt, is mijn advies om gewoon aan iemand te vertellen waar je mee zit en wat je daarmee doet. Snijden ia overigens voor niks een oplossing, het maakt dingen vaak alleen maar erger. Mijn andere advies is dus ook om proberen te stoppen. 

Reageer