Skip to main content

Hallo allemaal, ik ben hier om jullie allemaal om advies te vragen voor mijn probleem met mijn vet. Ik was een beetje mager toen ik een kind was, maar toen ik in de puberteit kwam, begon ik als een gek lichaamsvet te krijgen en ik werd voller en ik paste de meeste van mijn kleren niet en ik kreeg ook die vreselijke striae op mijn huid die niet weggaat weg. ik kan het dieet gewoon niet volgen, ik kan het gewoon niet, dus iemand kan me alsjeblieft helpen, want ik heb je hulp echt nodig!!

Daar kan ik je niet mee helpen, ik zou anders (opnieuw) contact opnemen met je huisarts, die kunnen beter advies geven.


Hey @Saar321,

Als ik het goed begrijp wil je afvallen maar je kan het dieet niet aan: 

Als je wilt afvallen,  kan je dat het beste doen door gezond te eten en ook wat te sporten (niet teveel!). 

Wat is dan nu je dieet als ik vragen mag?

Groetjes, @Monkeyboy08


  1. maak je niet te veel zorgen, wees je zelf, in de puberteid verander je veel, dat is normaal
  2. indien je geen hobby hebt probeer een hobby te zoeken. bv: dansen ik dans bij een Dans- & balletschool beetje duur maar je kan proflessen doen om te kijken wat je er van vind en of de groep je licht op sosiaal vlak enz. t schijnt dat zwemmen heel goed is voor al je spieren dus miss kan je wekelijks met er familielid of zo gaan zwemmen.
  3. een app op te sporten voor meiden. ik heb deze app ook omdat ik denk dat ik hiermee een grotere borst en grotere bille mee ga berijken maar is eig bedoeld om af te vallen. ik heb hem wel niet zo lang een heb dus nog geen enkele workout tot de 2 weken volbracht maar je kan ook gwn de dag een altsmaar opniew doen. als je de app hebt snap je wat ik bedoel.
  4. veel water drinken helpt maar dat wist je waarschijnelijk al

  5. en dat eten miss moet je bv een goeie vriendin di je echt vertroud verplichten dat ze jou verplicht om gezond te eten. je zecht haar je verhaal dat je wil afvallen en zecht dat je haar bij iedere maaltijd gaatzeggen of sturen wat je hebt gegeten en je zecht haar dat ze boos moet worden als je iets eet buiten je dieet.

  6. beloon jezelf voor goeie prestaties. je koopt iets niews voor jezelf als je je een week aan je dieet of sport houd.

  7. val af omdat je het zelf wil niet omdat anderen willen dat je dat doet of je pesten!

hopelijk was t beetje nuttig veel succes ik geloof in je!💪💪💪

 

Deel van de tekst aangepast ivm privacy en forumregel 8


Ik begrijp dit heel erg ik zou als je je dieet lastig volgt proberen om misschien minder snoep te eten of bijvoorbeeld een vervanging voor snoep te vinden. Kleinen dingen helpen waarschijnlijk ook al bijvoorbeeld van een zure mat naar een zonder toegevoegde suiker zure mat te gaan. Ook helpt het meestal al om naar anderen merken te gaan

 

Als dat niet werkt zal ik de grootste producten die zorgen voor veel suiker/calorie inname weg te laten.

 

Als dat niet werkt of als je het nogsteeds te weinig vind probeer dan meer te bewegen. Zorg dat je bijvoorbeeld naar school toe loopt/fiets ga in je vrijen tijd bij een park wandelen.

 

Als je dat nog niet gedaan hebt zal ik ook je ouders informeren en naar de huisarts gaan die kunnen je zeker helpen!

 

Ik hoop dat dit helpt

xxx


Reageer