Vraag

lichaamslengte 16

  • 24 February 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een jongen (16 jaar) en ik ben best wel heel erg klein voor mijn leeftijd. Ik ben namelijk maar 166-167 cm. ik heb een kleine moeder (162), maar een lange vader (193). Ik ben heel erg onzeker over mijn lengte vooral omdat ik denk dat ik het moeilijk ga hebben om een vriendje te vinden mijn mijn lengte aangezien veel (gay) jongens volgens mij iemand willen die wat langer is. (Ik ben ook gay trouwens). ik vraag me eigenlijk af of ik nog veel kan groeien want ik heb echt al heel veel groei calculators online gedaan en ze zeggen allemaal dat ik niet veel langer word, maar ik heb volgens mij ook nog geen groeispurt gehad. 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wachten, meer kan je niet doen, heb je ooit een groeispurt gehad, zo nee, dan komt die wel en groei je tot 175+, dus afwachten maar...

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Je bent nu 16 dus je zou zeker nog kunnen groeien. Jongens kunnen zelfs nog tot hun 21e groeien. Ook aangezien je zegt dat je nog geen groeispurt hebt gehad zou het nog kunnen. Je vader is inderdaad best lang dus 🤞.

En er zijn ook (gay) jongens die op klein vallen.

Ik heb denk ik idd nog geen groeispurt gehad. Ik was in de brugklas rond 155 en vgm is 11cm in 3-4 jaar geen groeipurt. Ik ben trouwens wel gewoon in de puberteit geweest, dus het is niet dat ik daar problemen mee heb ofz anders zou het waarschijnlijk daar aan liggen. 

Bedankt voor het reageren trouwens 

Reageer