Skip to main content

Hey allemaal, ik ben een jongen van 15 en ik had een vraag. De zomer komt er zoals jullie allemaal weten weer aan en dan ga je natuurlijk veel met vrienden chillen en zwemmen. Nou heb ik dus best veel lichaams haar dus ik vroeg me af moet ik dit nou scheren, bij knippen, etc.. en zo ja hoe??

wat je zelf fijn vindt. Sommige jongens scheren het inderdaad maar er zijn er ook genoeg die het gewoon laten staan.

Ik vind het niet zo fijn denk ik, ik denk dat ik het het liefst gewoon heel kort heb maar wat is de beste manier om dat te doen?

Heey,

Het is iets wat je zelf moet ontdekken wat je fijn vind. Net als scheren bij mannen, de een doet het liever met een scheerapparaat en de ander met een mesje en schuim.

Je kunt eerst de meeste haren wegknippen of het in ieder geval een beetje kortwieken. En daarna de rest wegscheren of een beetje bijscheren. Je kunt er ook voor kiezen om het alleen bij te knippen.

Op internet kun je heel veel tips vinden hoe je het beste kunt scheren, ik zou daar eens naar kijken.

Groetjes,

Simply Me

Dankjewel voor je antwoord!

Reageer