Vraag

lichaamsbeharing jongens

  • 9 August 2020
  • 6 reacties
  • 294 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben nu 14 en heb een beetje schaamhaar, Hebben jullie dat ook al of nog niet of heb je misschien al okselhaar en vanaf wanneer? Ik ben een jongen btw


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ja ik heb al best veel schaamhaar sinds mn begin 13 en sinds kort ook okselhaar, ik ben nu bijna 14. Heeft iemand tips om mn schaamhaar we te laten halen want weet niet hoe dat moet

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben nog helemaal kaal en heb ook nog geen okselhaar

Heyy 

Ben 15 nu en had denk sinds me 13 schaamhaar en rond 14 begon okselhaar te komen. Dat soort dingen komen bij de een sneller dan bij de ander.

Groetjs

Je bent nu 14, dus je komt/zit nu in de puberteit. Dit is het moment dat lichamelijke veranderingen beginnen op te treden. Je zult de baard in de keel krijgen (lagere stem), je penis en ballen zullen verder gaan ontwikkelen wat kan leiden tot een natte droom (/eerste zaadlozing), en lichaam-/oksel-/gezichtshaar komt op. 14 is dus een hele normale leeftijd dat je schaamhaar krijgt. Dat hoort er allemaal bij.

 

Groetjess

Hey ,

Zoals @xLisa al zei is dit heel erg normaal op die leeftijd.

 

Bij mij was het zo dat ik er op dat vlak best vroeg bij was met haargroei.  Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik kreeg toen ik iets van begin 12 ofzo was met baardgroei,  zoals xLisa al zei, is het bij iedereen anders. Oksel haar kwam bij mij eind 12 begin 13 jaar.  En @Ikbencool4 .

Over jouw vraag van schaamhaar weg te laten halen.

Hier een linkje.

.

En scheer met de haar richting mee en zorg voor een goed en schoon mesje als je een mesje gebruikt het liefste een nieuwe . geen  botte! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Reputatie 2
Badge +1

Hey ,

Zoals @xLisa al zei is dit heel erg normaal op die leeftijd.

 

Bij mij was het zo dat ik er op dat vlak best vroeg bij was met haargroei.  Ik weet het niet meer 100% zeker, maar ik kreeg toen ik iets van begin 12 ofzo was met baardgroei,  zoals xLisa al zei, is het bij iedereen anders. Oksel haar kwam bij mij eind 12 begin 13 jaar.  En @Ikbencool4 .

Over jouw vraag van schaamhaar weg te laten halen.

Hier een linkje.

.

En scheer met de haar richting mee en zorg voor een goed en schoon mesje als je een mesje gebruikt het liefste een nieuwe . geen  botte! 

 

Groetjes Gebruiker c 

Thnx, zal hem gaan kijken : ))

Reageer