Vraag

lichaams lengte


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 15 en 1,90m.

mijn ouders zijn allebij een stuk kleiner, en ons mam denk ik opzenminst 1.70 als het niet minder is:)

Maar is dit normaal dat ik zoveel langer ben, en groei ik nog steeds??

Hoe zit het bij jullie??


14 reacties

Heyy ik neem aan dat je een jongen bent? ;)

ik ben zelf een meisje van 16 en was op mn 12e al 1,76. Daarna ben ik gestopt met groeien. Persoonlijk vind ik lange jongens heel aantrekkelijk. Maar als je er last/problemen mee krijgt moet je misschien eens naar de huisarts. Die kan (als het nodig is) je laten stoppen met groeien door gaatjes in je knieschijven te boren zodat deze stopt met groeien.

ik hoop dat ik je geholpen heb ;)

Heyy

Of je nog zult groeien of niet kun je laten uitlezen bij je dokter ( heeft iets te maken met plek tussen je gewrichten ofzo). 

Groetjes

Kaas 123

Heyy ik neem aan dat je een jongen bent? ;)

ik ben zelf een meisje van 16 en was op mn 12e al 1,76. Daarna ben ik gestopt met groeien. Persoonlijk vind ik lange jongens heel aantrekkelijk. Maar als je er last/problemen mee krijgt moet je misschien eens naar de huisarts. Die kan (als het nodig is) je laten stoppen met groeien door gaatjes in je knieschijven te boren zodat deze stopt met groeien.

ik hoop dat ik je geholpen heb ;)

Hoii, ja klopt, ik ben een jongen :), het is niet dat ik wil stoppen met groeien hoor, maar ik snapte niet hoe ik de eenigste ben in de familie die redelijk lang is, maar bedankt voor je antwoord :)

Dat komt gewoon door je genen;)

Hoi @M15 ik ben een jongen die ook 15 is en ik ben zelf 189 cm mijn ouders zijn ook heel wat klein er,  ik denk dat je uit brabant komt. Net als ik haha door *ons mam*  Mijn moeder is ook iets van 168 ofzo en mijn vader 175 cm ofzo. 

 Het kan zijn dat je groeit maar zoals @Kaas123 en @Anoniemmeisje16x  al zeggen niet jr naar de huis arts gaan als je dit zeker wilt weten. Je kan altijd op de site van jouw GGD gaan en daar via  de TNO calculator berekenen hoe groot je word. Dit is een schatting wel. Ik zelf heb ook grote voeten 49.5 tot 50 

Ik zelf ben daar met die calculator uitgerekend  op een lengte tussen de 195 en 201 cm omdat ik soms ineen keer snel groei.ook. En zelf vind ik het normaal deze lengte . Sommige vinden dit niet maar ja . Het is ook niet zo overdreven.

 

Hopelijk heb je hier iets aan groetjes gebruiker c

Dankje @Gebruiker c, en ja, ik kom uit brabant hahaha ;)

Dankje @Gebruiker c, en ja, ik kom uit brabant hahaha ;)

Lol . Zijn we beide Brabanders.

En dan te bedenken dat mensen zeggen dat de kleinste in het zuiden leven. Haha

Hoi jongen 15 hier ,

Ik ben zelf nu 2 meter . En schoenmaat 49

Als je wilt weten hoe lang je wordt moet je eerst naar de huisarts.  En de huis arst stuurt je dan door naar her ziekenhuis  daar zal er een röntgenfoto van je hand of knie gemaakt worden . Hier aan kunnen ze zien hoe lang je ongeveer wordt . Als dit extreem lang uitvalt zullen ze onderzoeken of je misschien een ziekte hebt waarom je zo lang bent . (Meestal is dit niet zo ) . Je bent helaas al wel te laat voor een operatie mocht het blijken dat je nog veel langer wordt . 

 

Dit traject ben ik een paar maanden geleden doorlopen. En er is uit gekomen dat ik ongv 211 m wordt .. maar heb gelukkig geen ziekte 

@Anoniemer Tnx voor de reactie. 

Ik kan nu jammer genoeg door wat er nu allemaal is in de wereld niet naar de dokter of ziekenhuis.heb aan mijn ouders gevraagd hoelang de dokter mij schatte toen ik klein was.  Ze zeiden tussen 198 en 210cm ofzo . (Toen ik een baby was )Dus dit klopt ongeveer wel met mijn lengte, denk ik. 

Ik moet aan het einde van het jaar toch naar het ziekenhuis voor een 2e kaak operatie dus zal het dan gelijk even navragen wanneer ik hiervoor een afspraak kan maken. 

Grappige is wel dat ik de jongste ben en gelijk de 1 na grootste van de familie . De rest is allemaal klein . Maar heb wel een neef die 214cm is dus ...... ja ongemakkelijk. 

 

Groetjes Gebruikerc 

Hoi jongen 15 hier ,

Ik ben zelf nu 2 meter . En schoenmaat 49

Als je wilt weten hoe lang je wordt moet je eerst naar de huisarts.  En de huis arst stuurt je dan door naar her ziekenhuis  daar zal er een röntgenfoto van je hand of knie gemaakt worden . Hier aan kunnen ze zien hoe lang je ongeveer wordt . Als dit extreem lang uitvalt zullen ze onderzoeken of je misschien een ziekte hebt waarom je zo lang bent . (Meestal is dit niet zo ) . Je bent helaas al wel te laat voor een operatie mocht het blijken dat je nog veel langer wordt . 

 

Dit traject ben ik een paar maanden geleden doorlopen. En er is uit gekomen dat ik ongv 211 m wordt .. maar heb gelukkig geen ziekte 

Woww, 211, dat is echt super lang :)

Dat word ik hoop ik niet hahaha.

Hoi jongen 15 hier ,

Ik ben zelf nu 2 meter . En schoenmaat 49

Als je wilt weten hoe lang je wordt moet je eerst naar de huisarts.  En de huis arst stuurt je dan door naar her ziekenhuis  daar zal er een röntgenfoto van je hand of knie gemaakt worden . Hier aan kunnen ze zien hoe lang je ongeveer wordt . Als dit extreem lang uitvalt zullen ze onderzoeken of je misschien een ziekte hebt waarom je zo lang bent . (Meestal is dit niet zo ) . Je bent helaas al wel te laat voor een operatie mocht het blijken dat je nog veel langer wordt . 

 

Dit traject ben ik een paar maanden geleden doorlopen. En er is uit gekomen dat ik ongv 211 m wordt .. maar heb gelukkig geen ziekte 

Woww, 211, dat is echt super lang :)

Dat word ik hoop ik niet hahaha.

Ik hoop het ook niet.ik kan nu al geen normale schoenen kopen in een winkel dus moet bestellen. En elke keer mijn kop stoten is ook al shit. Ik stoot nu al mijn kop bij de trap bij ons . En als het klopt wat die dokter schatte bij mij dan heb ik dikke pech.

Maar hoop geen 210 bij mij en bij niemand. Ik ken 4 personen doe groter zijn en ja die zijn iets van 216cm onmeunig groot.dus. wat wel grappig is is dat ze wel overal bij kunnen. Ze wonen in zo'n huis met een plafond van 4 meter dus dat voordeel heb en ze wel. 

 

Larerrrrrr. 

Wow 216 dat  is al hellemaal  groot . En ja schoenen begint nu echt een hel te worden want bij de grote sneaker merken gaan dan 2 of 3 wel tot 49.5 maar verder niet ... dus hoop dat men voeten wel uitgegroeid zijn  

Wow 216 dat  is al hellemaal  groot . En ja schoenen begint nu echt een hel te worden want bij de grote sneaker merken gaan dan 2 of 3 wel tot 49.5 maar verder niet ... dus hoop dat men voeten wel uitgegroeid zijn  

Heb bij mijn voeten een speciale arts gevraagd . Die zij dat ze bij mij nog groeien jammer genoeg. Ik moet nu alles bestellen via Zeeland of Ali .bij iedereen is het anders maar bij mij groeien ze dus nog .

 

Ik vroeg of ze een schatting kon maken. Ze zei ik weet het echt niet. Tussen de 50 en de 53. Ik werd helemaal wit lol. Maar echt .niet normaal groot. Plus ik moet ook steunzolen binnenkort dus dan kan je er ook nog een halve maar bij doen. 

Ik krijg al rare gezichten op school maar, dit slaat echt alles. Straks moet ik ze nog laten maken. En kan je na gaan ik ben 15 . Mensen schatten mij na quarantaine zeker 20 als ik mijn gezicht niet SCHEER. 

Trouwens leuk feitje de man met de grootste voeten heeft maat 58 ofzo duss het kan erger . Maar hij moet zijn schoenen laten maken.

 

En ja 216 niet normaal wat wel grappig is is dat hij als hij zijn id moet verlengen de meter niet werkt. Lol die gaat maar tot 215ofzo

En @Anoniemer die gasten zijn vrienden van mij ook trouwens . Wel iets ouder. Maar ze zijn 24 jaar. 

 

Ik kan wel altijd met ze lachen.

Lol.

Wat wel altijd grappig is ook is dat ze vaak echt groot zijn als ze hun schoenen aan hebben dan zijn de iets van 220 of 222 echt grappig als ze in de bios met me zitten. Dit was voor corona. 

Reageer