Hoi, geen idee of mensen dit nog gebruiken, maar ik zou echt niet weten waar ik anders heen kan gaan.
Ik denk oprecht dat ik het meest onzekere persoon ooit ben, maar al helemaal over mijn lichaam. Toen ik 12 was had ik dat niet, was er nogal trots op, maar nu haat ik het. Ik denk dat m’n schouders te breed zijn, mijn benen te dik, mijn heupen niet breed genoeg en m’n taille te klein. Ik heb ze allemaal gemeten en ze vallen in een normale maat. m’n bmi is goed, ik ben niet overgewicht of ondergewicht.. Maar ik kan mezelf niet helpen met het staren in de spiegel en fixeren op wat anders kan zijn. Ik zeg het soms tegen m’n ma ofzo en die zegt dat ik me niet moet aanstellen, maar elke ouder hoort dat te zeggen, terwijl ze zelf ook uren kan fixeren op dingen die ze ‘fout’ aan haar zijn. gaat dit gevoel dan dus ooit weg? voor mij gaat het weg zodra ik vind dat ik dun genoeg ben, maar ik heb geen accuraat zelfbeeld over mezelf. soms denk ik dat ik dun ben, soms dik, meestal het tweede gedeelte.