Lichaam een beetje uit verhouding

  • 20 July 2016
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi mensen,

Dit is inmiddels het 3e account dat ik heb aangemaakt, lekker even een nieuwe start.

Maar weer even terug naar waar het topic over gaat: ik vind dat mijn lichaam uit verhouding is. Ik heb op zich niks te klagen. Ik heb meestal kleding maat 34, soms 36 als er geen stretch in zit. Ik ben dus best wel dun. Het gene dat mijn lichaam uit verhouding maakt, zijn mijn borsten en mijn bilpartij. Ik heb bh maat 70F (af en toe zelf G). Dit is erg ongemakkelijk, ik kan eigenlijk nergens een passend blousje vinden. De redelijk grote bilpartij is ook erg onhandig. Bijna alle broeken zitten te los aan de pijpen en taille, of ik kan ze niet dicht krijgen.
Weet iemand winkels/merken die met dit soort figuren rekening houden? En wat vind jij ervan als een lichaam eigenlijk zo uit verhouding is?

Groet, Merel

3 reacties

Badge

Bij fitjeans kan je spijkerbroeken kopen die voor vrouwen met jou onderlichaam zijn ontworpen. Zit ook veel stretch in maar zijn wel duur, rond de 100 euro. Ik vind een lichaam dat uit verhouding niet heel bijzonder, het is wel lastig met kleding kopen enzo maar het valt me nooit echt op. 

Hey,

 

Omdat ik een jongen ben heb ik verder van kleding niet zoveel verstand. :joy:

Wel weet ik dat je altijd van jezelf moet blijven houden!

 

Groetjes van mij!

Hey hey, zelf deal ik ook met dit probleem

Op sommige sites verkopen ze broeken voor (hourglass body) of mensen met curves

bijv bij de asos,hollister en vlam ook pretty little things. Bij het kopen moet je goed kijken of jou afmetingen matchen met hun maat tabellen, zelf heb ik helaas nog niks gevonden omdat ze altijd te wijd waren in de taille maar misschien vind jij wel iets!
 

hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen en succes!

Reageer