Lichaam

  • 20 April 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hii

Ik ben de laaste tijd heel onzeker over lichaam. Ik vind dat ik te dik ben en ik zie overal om mij heen dat iedereen mooi is en dan denk ik moet ik afvallen ben ik te dik. Maar vooral vind ik mijn heupen echt heel lelijk. Ze zijn gewoon niet mooi. Ik probeer niet te weinig te eten maar dat lukt ook niet echt. Heeft iemand tips hoe je hier mee om moet gaan. 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, het lijkt vaak alsof iedereen om je heen inderdaad veel  mooier of knapper is maar dat is niet zo hoor. En het uiterlijk maakt je snel onzeker, terwijl anderen het vaak helemaal prima vinden, van jou dan bedoel ik.  En je lijf verandert nu ook dus dat gaat vast goedkomen :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +1

hoi,

Juian12 heeft gelijk vind ik, maar ik begrijp je ook wel, wie wil er nou niet de knapste van de school zijn? Maar eigenlijk het zelfde wat Julian12 zij, je lijf verandert ook nog. 
Om een lang verhaal kort te maken, Julian12 heeft gelijk en goed verwoord:) 

 

succes en het komt uiteindelijk allemaal goed,

groetjes, Purple

 

Reputatie 2
Badge

Heyy,

Je bent perfect zoals je bent. Ik snap dat je vindt dat je de dik bent, maar dat ben je niet. Kijk eens goed om je heen. Dan zie je dat er niet alleen kinderen zijn met strakke buiken.  Het beste is wel om genoeg te eten, voor je gezondheid. Zoek anders gezonde recepten op, of iets. En sporten helpt ook vaak. Maar je zegt ook dat je jouw zelf de dik vindt en dat je jouw heupen niet mooi vindt. Maar kijk eens naar je lichaam, en zeg/schrijf op/denk wat je mooi vindt van jouw lichaam. Probeer positief over jezelf te zijn.

liefs, Doglover <3

Reageer