lengte van 14 jaar

  • 7 March 2021
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo

ik ben jongen van 14 jaar en mijn lengte is 163 ik ben heel onzeker over en ik ben het kleinste in de klas me vader is 174 en me moeder is 169 me broer is 184 ik weet niet wat ik moet doen hebben jullie tips om te eten of te drinken om lang te worden?

ik hoop dat jullie mij gaan helpen.


3 reacties

Badge

Hallo Baby123,
Ik snap dat je het echt heel vervelend vind, ik weet zelf niet manieren om langer te worden sorry.

Het helpt helaas ook niet mee dat we hier allemaal zo lang zijn, maar je bent nog maar 14 dus je gaat echt nog wel groeien en ik denk ook dat je je groeispurt nog moet krijgen. Probeer er niet teveel over in te zitten want zoals ik al zei denk ik dat je je groeispurt nog moet krijgen.

Sorry dat ik je zo weinig kon helpen, maar ik hoop dat dit je wel een beetje minder onzeker heeft kunnen te maken.

-Anoniem94034

Hey hey! Je hoeft echt niet zo onzeker te zijn, naar mijn mening.

Meer dan de helft van de jongens uit mijn klas zijn net zo groot als jij en die zijn allemaal (bijna) 16!! De andere helft was zo klein en zijn vanaf 14 erg gegroeid, maar maak je ook geen zorgen dus als dat bij jou niet gebeurd. Dat is echt totaal niet erg!:) 

Ps. Leuk om te weten misschien: zelf ben ik 1.73 En mijn crush is ook iets van 1.65... dat meisjes (of jongens als je daarop valt) alleen maar lange jongens willen is dus onzin!!

Reputatie 5
Badge +6

Heel veel yoghurt eten, werkte voor mij, ben nu 1,88....

Reageer