Vraag

Lengte en eten

  • 22 May 2020
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 jaar oud. Ik ben een jaar geleden naar de dokter geweest en ik zou 195 worden. Nu ben ik ongeveer 195 en vraag ik me af of als ik bijvoorbeeld 8 boterhammen eet zou ik dan nog groter worden? Of heeft dat geen invloed op je lengte. 


1 reactie

Hoi @GJ123 ik denk zelf van niet . Ik ben 15 en 190cm( 5 maande geleden gemeten dus nu denk ik wel iets langer ben) ik zou uitgemeten worden op 201 tot 208cm omdat ik vaak onverwachts een grote groeispurt krijg soms was het bij mij wat moeilijker inschatten.  De arts van toen (5 jaar geleden )zei dat ik ongeveer tot mijn 18e a 19e zal groeien. Ze zei ook dat ik schoenmaat 48 zou krijgen nou ik heb nu maar 49.5 a 50 dus foute schatting Haha. Maar het heeft geen invloed.

Zover ik weet.  Het kan zijn dat bij jou de groei al is volgroeid of je groeit niet zoveel meer . Misschien heb je dus jou groeispurt al gehad. En zul je ongeveer nog iets van 2 a 6 cm groeien max. Je kan op jouwggd dat is een site kan je de tno calculator bekijken en dan krijg je dus wel een schatting. 

Hopelijk geeft dit je wat info. Groetjes gebruiker c 

Reageer