Hoi @anoniemegast43 ik snap wat je bedoelt . Ik ben zelf 15 en 190cm(waarschijnlijk groter want ben ongeveer 5 maanden voor het laatst gemeten) dat probleem had en heb ik ook soort van bij mij zijn zo ook best klein. De meeste zijn iets tussen de 160 en 170 ofzo . 5 jaar geleden ben ik bij een dokter geweest die zei dat ik tussen de 201 en 208 cm word. Ik krijg vaak onverwachtse grote groeispurten . Dus daarom dat verschil ook. Ik hen zelf ook redelijk grote voeten waardoor ik ook lekker opval. Maat 49.5 tot 50 en die zijn nog niet uitgegroeid. De dokter zei toen tegen mij dat ik groeit tot 18e a 19e . En misschien nog iets langer. Omdat ik ook niet belachelijk groot word zoals 230 kom ik niet in aanmerking tot een operatie ofzo. Vind ik zelf ook niet erg. Ik heb er al wat gehad voor andere dingen haha en bij mij zijn er nog wat geplande operaties die staan gepland in 2020 en 2021 dus ja...
Je zei dat je bang bent dat je misschien te groot ben * ik kan zeggen dat ik dat probleem oom heb gehad. Ik heb het geaccepteerd omdat ik er niks aan kan doen. Denk als ze er niet bij kan dat je ook een beetje kan zakken in knieën ofzo en je gezicht wat meer naar beneden doet als je gaat zoenen. (Heb zelf geen ervaring mee)
*Maar vinden meiden het leuk als een jongen lang is?* ik denk het wel want bij de meeste stellen zie ik wel dat de jongen groter is. Ik zelf heb er jammer genoeg geen ervaring mee dus ja.. maar ik denk wel dat ze dat leuk vinden. Dus maak je daar maar geen zorgen over.
Wat mischien nog een tip is dat zei bijvoorbeeld hakken draagt.
ps. Ik heb zelf oudere vrienden die echt echt groot zijn en die eigenlijk telaat er achter kwamen dat ze echt groot werden. Die kwamen dus niet meer in aanmerking voor die operatie. Die geven mij ook vaak tips. Voor zoiets. (Ben trouwens de jongste van de familie en ik en mijn neef zijn de grootste haha , en ik heb best een grote familie)
Ik moet wel zeggen dat het er soms best grappig uitziet als ze elkaar zoenen. Ook soms wel schattig soms dan springt zei bijvoorbeeld op hem en tilt hij haar op . Kan jij misschien ook doen.
Groetjes gebruiker c
@Gebruiker c
Ja je hebt wel gelijk En idd met mijn ex die was 169 ofzo die tilde ik op
haha . Dat is nog best groot als ik kijk op mijn school als ze 169 is . Voordeel daar aan is dat je niet zoveel naar de sportschool moet.
Ik zit zelf op wedstrijdzwemmen dus heb eigenlijk alle spieren wel alleen heb ik geen sixpack. xD Zou ik wel graag willen tho
Ik zelf doe niet echt een sport, alleen wat oefeningen cardiotraining en krachttraining. Maar geen echte sport zoals zwemmen zoals jij.
Omdat ik soms voor werk zwaare dingen moet doen heb ik zelf ook de spieren nodig.(ik ben weer beetje begonnen met training na een tijd uit de runnen zijn geweest)
Ik denk dat de meeste mensen ook een sixpack zouden willen waaronder ik. Voor sommige is dat makkelijk en sommige moeilijk. Maar feitelijk heeft iedereen een sixpack alleen zit daar nog een laagje vet tussen.
Ik moet wel zeggen dat mijn armen niet echt dun zijn. Als je me snapt wat ik bedoel.
hi @anoniemegast43,
Ik vind lange jongens wel aantrekkelijk. Geen idee waarom tho... en omdat ik zelf 1,60 ben (ik ben al 3 jaar niet gegroeid) en de rest van de meiden en jongens op school niet. Ben ik 1 van de kleinste mensen daar niet echt fijn maarja. Mijn jongere zusjes van 12 en 13 zijn zelfs al langer dan mij en ze zitten allebij nog in hun groeifase! Zelf heb ik schoenmaat 36. Babyvoeten woohooo.… Dus ik smokkel er ook meestal 2 of 5 centimeter bij met dikke zolen onder sneakers of hoge hakken. 🤭
Maarja zoals we altijd zeggen het meeste werk is bij de grond haha. En daar kan ik wél bij!
Met vriendelijke groetjes,
Lianne
Heey ik ben ook 13 en ik ben 180 alleen ben ik een meisje dus zou een jongen die nog iets langer is wel fijn vinden