Skip to main content

mijn vriendin heeft vandaag gezegd dat ze altijd last heeft aan haar vagina na dat we seks hebbe gehad met condoom maar nu hebbe we eens zonder gedaan en heeft ze dit niet ze zegt da het voelt alsof haar vagina geïrriteerd en prikkelend aan voelt en ze heeft pijn als ze pipi moet doen hoe zou dit kome graag snel antwoorden

Het kan zijn dat zij een latex allergie heeft en dus niet tegen het materiaal kan van een condoom.

Ik dacht dat er speciale condooms voor bestaan maar als zij de pil neemt kan het gewoon zonder. 
 

groeten 

J


Heyy

 

Het kan inderdaad zo zijn dat je vriendin overgevoelig is voor het rubber van een condoom. Als ze overgevoelig is voor rubber kan dat voor irritaties en prikkels zorgen in haar vagina. Ik raad je persoonlijk af om het zonder condoom te doen. Er zijn speciale latex-vrije condooms die je hiervoor kan kopen. Misschien kan je dat proberen en lost dat het probleem op!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


we hebben al geprobeerd met andere condooms zonder latex want daar dacht ik ook eerst aan maar daar krijgt ze zelfs meer pijn van


Misschien veroorzaakt de condoom wrijving waar je vriendin last van heeft.

Mocht dit het geval zijn, probeer dan meer tijd te besteden aan het voorspel of eventueel glijmiddel te gebruiken (mis sowieso wel handig om te kijken of dat helpt). Let er dan wel op dat je het juiste glijmiddel koopt in combinatie met het soort condoom wat jullie gebruiken. Als je latex condooms gebruikt kan je bijvoorbeeld geen glijmiddel op siliconenbasis gebruiken. Dat tast het condoom aan waardoor het makkelijk scheurt. 


Reageer