Skip to main content

Hoi,

Ik ging gisteren bij jump xl 2 uur jumpen. Ik merkte tijdens het springen dat het niet helemaal lekker ging. Ik kreeg na ongeveer een uurtje last van mijn rug en springen deed echt pijn. Nu weet ik niet of ik slim ben geweest, want ik ging de pijn proberen te negeren en gewoon doorspringen. Nu als ik op een bepaalde manier zit/lig of gewoon aan het rennen ben, voel ik het soms ook.

Moet ik hier iets mee?

Vandaag ga ik weer naar jumpxl  (m'n ouders hadden 2 kaartjes gewonnen) en ik zal daarna wel in de reacties achterlaten hoe dat ging. 

Fijne dag!

Hmm, kan gebeuren, maar wel vervelend natuurlijk. Probeer vandaag even op te letten en even iets rustiger aan te doen/een pauze te nemen als het niet meer gaat/je weer last krijgt.

Ik vermoed dat het vanzelf wel overgaat, maar houdt het even in de gaten. Als het echt langer dan een week aanhoudt, zou ik wel actie ondernemen (bezoekje aan de huisarts). Succes en toch ook wel plezier! 

Hoi,

Ik ging gisteren bij jump xl 2 uur jumpen. Ik merkte tijdens het springen dat het niet helemaal lekker ging. Ik kreeg na ongeveer een uurtje last van mijn rug en springen deed echt pijn. Nu weet ik niet of ik slim ben geweest, want ik ging de pijn proberen te negeren en gewoon doorspringen. Nu als ik op een bepaalde manier zit/lig of gewoon aan het rennen ben, voel ik het soms ook.

Moet ik hier iets mee?

Vandaag ga ik weer naar jumpxl  (m'n ouders hadden 2 kaartjes gewonnen) en ik zal daarna wel in de reacties achterlaten hoe dat ging. 

Fijne dag!

Ik ga ook wel eens naar Jump XL maar heb nog nooit zoiets gehad

Hey,

Ik ben vandaag dus weer bij jump xl geweest en ik kreeg er weer last van. Ik ben wat rustiger aan gaan doen en toen ging het wel weer. Nu heb ik er ongeveer evenveel last van als gisteren.

ik denk dat ik het maar even aankijk

Hoi! Heb je het nu nog? Of heb je het nog niet geprobeerd?

Nee niet echt meer

Reageer