Vraag

last van roos op mijn hoofd

  • 6 November 2022
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik weet niet of dit hier geplaatst moet worden, maar ik heb heel veel roos. Voor mensen die dit niet kennen, dit zijn hoofdschilfertjes die los laten en als je dan op je hoofd krabt zie je al die schilfertjes los komen en naar beneden vallen. Ik heb dit dus, en ik schaam me er soms wel voor. Mijn hoofd jeukt best vaak, dus dan moet ik krabbelen. Maar bijvoorbeeld in de klas is dit best wel vervelend, want iedereen ziet dan ook de schilfertjes. Iemand tips???


5 reacties

Hii, hoofdroos hebben is helemaal normaal! De stigma rondom hoofdroos moet daarom dus echt minder worden, want iedereen heeft het wel eens! Als ik jou een tip zou moeten geven zou ik ten eerste zeggen dat je je niet moet aantrekken van wat andere mensen vinden, want hoofdroos heeft iedereen! En ten tweede zou ik Head&Shoulders shampoo gebruiken voor tegen de roos. Was jezelf elke dag met de shampoo en de roos is binnen no time weg!

Reputatie 2
Badge +1

@Nini234 dankjewel voor je reactie, ik zal het eens proberen

Badge

Hey,

Wat bij mij altijd helpt is shampoo met gember er in, dat kan je over al vinden denk ik. Wat bij mij ook helpt is minder producten in mijn haar doen en het natuurlijk laten drogen, niet als je gaat slapen ofzo.

Reputatie 1
Badge

Heyyy, roos is gewoon normaal. Ik raad een goede roosshampoo aan van head and shoulders, die van kruidvat eigenmerk is ook goed of eentje van elvive. Mocht dit nou niet werken moet je gewoon even naar de apotheek gaan die hebbben daar allemaal speciald cremetjes en dingetjes voor 

Reputatie 1
Badge

Heyyy, roos is gewoon normaal. Ik raad een goede roosshampoo aan van head and shoulders, die van kruidvat eigenmerk is ook goed of eentje van elvive. Mocht dit nou niet werken moet je gewoon even naar de apotheek gaan die hebbben daar allemaal speciald cremetjes en dingetjes voor 

Ook een tip is je haar met gembersap en dreft wassen

Reageer