Skip to main content

Haii, ik trek sinds een maandje af. Ik heb het een keer eerder gedaan (6 maanden geleden ofzo), maar dat was maar een keer (met een heleboel vrienden) Dat was ook niet echt aftrekken, maar meer gewoon dingen met elkaar doen terwijl we naakt waren. Sinds toen heb ik tot een maandje geleden niet meer afgetrokken. Ik heb toen voor de eerste echte keer af getrokken met een vriend (dat was 1 maand geleden). Sinds toen trek ik bijna elke avond af. Het liefste doe ik dat op filmpjes van gespierde mannen (ben jongen en hetero). 

Ik vind het echt heerlijk om een keertje flink los te gaan met trekken. Ik ben een paar dagen geleden pas voor het eerst klaargekomen, maar ik was er zo blij mee. Ik kan er echt heel erg van genieten om af te trekken, maar ik merk dat ik na het masturberen erg veel last heb van mijn piemel. Tijdens het aftrekken heb ik er geen last van, maar als ik 5 min. ben klaargekomen begint mijn piemel pijn te doen en krijg ik hem ook niet meer stijf. Hoe hard ik het ook probeer, het lukt gewoon niet. Ook op dingen waarmee dat normaal heel erg makkelijk lukt. Soms kan dit zelfs een hele dag duren voordat ik weer fatsoenlijk af kan trekken en mijn piemel weer wat makkelijker stijf wordt. 

  • Ik ben een jongen van +/- 13,5 jaar 
  • Mijn piemel is 8,5cm slap en 14,5cm stijf
  • Ik ben besneden

Weet iemand hoe dit komt en heeft iemand hier ook last van?

Groetjes

Hoi , deze reactie komt misschien een beetje laat, maar misschien heb je er toch wel wat aan. Na het aftrekken neemt de stijfheid van je penis af, dat is bij iedereen zo, je bent namelijk klaargekomen en dus is het "doel bereikt", ook voor je lichaam. Na het klaarkomen is je penis ook extra gevoelig en dat zorgt dat je dan extra pijn zou kunnen krijgen. Daarnaast is het zo dat als je hard aftrekt dat het logisch is dat het daarna wat pijnlijker is. Dus als je hard wil aftrekken dan is dat de consequentie. Als je meerdere keren op een dag wilt aftrekken dan zou ik niet direct erna weer proberen maar eventjes wachten en dan jezelf weer een beetje opwinden en dan zou het wellicht weer kunnen. Hopelijk heb je wat aan deze reactie.


@Lion04 

Heeft gelijk 

Je huid is een beetje gevoelig

 

Zelle


Hoi dat is heel normaal. Je kan beter niet meteen weer gaan . gewoon een tijdje wachten want het lijkt een soort spierpijn, is niks geks aan,

Grtz  liefs Julian X


Heeft iedereen, je kan het beste gewoon ff w8en en daarna weer aftrekken. ik kon het pas na 6 maanden 2 keer achter elkaar


Ik zou als ik jou was even wachten en dan vervolgens jezelf opwinden maar steeds net niet klaarkomen


Ik heb hier zelf ook last van


Reageer