Skip to main content
Vraag

Langhaar bij een jongen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties

Hey , 

Meisjes en jongens, wat vinden jullie van langhaar bij jongens?

Ben zelf een jongen en heb het nog tot op mijn schouders, maar wil het graag verder laten groeien tot aan mijn de boord van mijn broek, wat zou betekenen dat ik als mij dt likt ruim een halve meter lang  donkerblond haar heb, wat ook nog eens vrij dik is, heb namelijk erg dik haar van mij zelf.

Wat vinden jullie hier van doen of niet?

kwam op internet nog een oud filmpje tege van het jeugd journaal, waar in 2 jongens hun lange haren lieten afknippen ( dat wil ik uiteraard niet ) maar dit wil ik graag,

https://jeugdjournaal.nl/artikel/2314172-broers-knippen-halve-meter-haar-af-voor-zieke-kinderen.html?ext=html

15 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 12 maart 2022

Hoi helemaal mooi ! Ik overweeg het zelf ook, heb het nu ook bijna op de schouders  😉 is mooi als je het helemaal lang laat toch ? Doe wat je voelt !  :)

Grtz liefs Julian X

PS dat filmpje is schattig, ga ik over nadenken

• 0 reacties
  • 12 maart 2022

Heel cool

Precies mijn stijl

Ik vind het wel heel erg leuk bij jongens staan

Ben zelf een meisje

Zelle

• 0 reacties
  • 12 maart 2022

Je moet dan wat je zelf mooi vindt.  Het maakt toch niet uit wat een ander ervan vindt?

Snapje
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 51 reacties
  • 20 maart 2022

onnodige quote verwijderd

Ik vind het zelf echt niet mooi. Maar doe wat je zelf wilt natuurlijk 

• 0 reacties
  • 21 maart 2022

Ik vind het wel leuk staan . Ik val snel op jongens die lang haar hebben(en een goede innerlijk :hugging: ) , maar niet zo lang tot je bennen 

Emma 

• 0 reacties
  • 21 maart 2022

Hey,

Bij sommige jongens staat het heel goed, bij anderen wat minder. 

Zeker als je ook nog dik haar hebt gaat er wel veel tijd en moeite zitten in de verzorging van je haar, dat moet je dan wel willen.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 21 maart 2022

onnodige quote verwijderd

Ja ik ben het nu eens met @Emmalove  ik laat het tot mn schouders 🙂 en @J8j8  heeft gelijk je moet het goed bij houden.  Ik heb het niet stapeldik maar het vergt wel elke dag even borstelen.  Maar zelf vind ik het fijn voelen.

Maar jij dus ook want je hebt het ook tot je schouders 🙂 dus je wist dit al 😊

Groetjes Julian X

• 0 reacties
  • 21 maart 2022

Alle jongens,  als jullie lang haar willen .Steun ik jullie 😁😉 Blijf lekker jezelf en trek niks aan van anderen. Het staat gewoon cool !!!!

Emma

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 21 maart 2022

@Emmalove  dankjewel. Ik laat het zeker zo :) misschien tho laat ik het groeien en dan naar goed doel en opnieuw groeien. Zoals in dat filmpje hierboven zo cute <3 

Groetjes liefs Julian X

• 0 reacties
  • 21 maart 2022

Hoi ik vind het super mooi !  Als je dat zelf leuk vind, gewoon doen ! :D

Sanny xxxx

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 558 reacties
  • 15 maart 2025

Haii,

ik reageer een beetje laat maar ja😄.. ik vind het prima kunnen hoor😊

Liefs🤗

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+11

ik ben zelf een meisje en ik had eerst haar tot halverwege mijn rug. ik was er eigenlijk helemaal klaar mee en had het toen gedoneerd. ik had mijn haar echt net iets langer dan de lengte van een pixie cut. dat was ongeveer zomer 2024. nu is het al ongeveer tot aan mijn schouders. dus dat zou betekenen dat het bij die mensen van 3 jaar geleden ook al een heel eind gegroeid moet zijn. dus ik ben wel benieuwd wat jullie allemaal nou hebben gedaan. 

(dat filmpje is trouwens leuk. ik had hem al eens een keer eerder gezien) 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 15 maart 2025

Hey! Wat lief die reacties toen! 😍 En on topic ik draag het ook lang en iedereen die ik ken vind het leuk.  Vooral de mening van mijn lief is belangrijk en zij vind het ook mooi 🤭 en ik voel me er goed bij. 

Liefs, Tover xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1784 reacties
  • 16 maart 2025

Zelf vind ik het ook mooi bij andere jongens. Ik zou het zelf ook graag willen, alleen dat word niet echt geaccepteerd in mijn omgeving... En ik heb al genoeg problemen 

Groetjes Lupus

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ik vind lang haar bij een jongen super mooi en leuk! En wat lief van de mensen  die hun haar hebben gedoneerd! Groetjes Tjempie

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen