Skip to main content

Hey , 

Meisjes en jongens, wat vinden jullie van langhaar bij jongens?

Ben zelf een jongen en heb het nog tot op mijn schouders, maar wil het graag verder laten groeien tot aan mijn de boord van mijn broek, wat zou betekenen dat ik als mij dt likt ruim een halve meter lang  donkerblond haar heb, wat ook nog eens vrij dik is, heb namelijk erg dik haar van mij zelf.

Wat vinden jullie hier van doen of niet?

 

kwam op internet nog een oud filmpje tege van het jeugd journaal, waar in 2 jongens hun lange haren lieten afknippen ( dat wil ik uiteraard niet ) maar dit wil ik graag,

https://jeugdjournaal.nl/artikel/2314172-broers-knippen-halve-meter-haar-af-voor-zieke-kinderen.html?ext=html

Hoi helemaal mooi ! Ik overweeg het zelf ook, heb het nu ook bijna op de schouders  😉 is mooi als je het helemaal lang laat toch ? Doe wat je voelt !  :)

Grtz liefs Julian X

PS dat filmpje is schattig, ga ik over nadenken


Heel cool

Precies mijn stijl

Ik vind het wel heel erg leuk bij jongens staan

Ben zelf een meisje

 

Zelle


Je moet dan wat je zelf mooi vindt.  Het maakt toch niet uit wat een ander ervan vindt?


onnodige quote verwijderd


Ik vind het zelf echt niet mooi. Maar doe wat je zelf wilt natuurlijk 


Ik vind het wel leuk staan . Ik val snel op jongens die lang haar hebben(en een goede innerlijk :hugging: ) , maar niet zo lang tot je bennen 
 

Emma 


Hey,

Bij sommige jongens staat het heel goed, bij anderen wat minder. 

Zeker als je ook nog dik haar hebt gaat er wel veel tijd en moeite zitten in de verzorging van je haar, dat moet je dan wel willen.


onnodige quote verwijderd


Ja ik ben het nu eens met @Emmalove  ik laat het tot mn schouders 🙂 en @J8j8  heeft gelijk je moet het goed bij houden.  Ik heb het niet stapeldik maar het vergt wel elke dag even borstelen.  Maar zelf vind ik het fijn voelen.

Maar jij dus ook want je hebt het ook tot je schouders 🙂 dus je wist dit al 😊

Groetjes Julian X


Alle jongens,  als jullie lang haar willen .Steun ik jullie 😁😉 Blijf lekker jezelf en trek niks aan van anderen. Het staat gewoon cool !!!!

 

Emma


@Emmalove  dankjewel. Ik laat het zeker zo 🙂 misschien tho laat ik het groeien en dan naar goed doel en opnieuw groeien. Zoals in dat filmpje hierboven zo cute <3 

Groetjes liefs Julian X


Hoi ik vind het super mooi !  Als je dat zelf leuk vind, gewoon doen ! :D

Sanny xxxx


Reageer