Skip to main content

Hoi, ik heb al een langere tijd een ontstoken eikel en ben al lang te onverzekerd om het te vertellen, heb het nu al een maandje of 3, is dat erg? Tips om het te vertellen?

Ik zou eerst even doen wat er op deze website gezegd wordt

https://www.thuisarts.nl/eikelontsteking/mijn-zoon-heeft-eikelontsteking

als dat niet werkt of niet in jouw situatie past, moet je echt even met je ouders praten. Want dan zal je misschien naar de huisarts moeten. Het kan echt gevaarlijk zijn. En het zou een beetje zonde zijn als (heftig voorbeeld voor de duidelijkheid) je geen kinderen meer zou kunnen krijgen omdat je te verlegen was om met je ouders te praten. Gewoon even doorbijten, je ouders zullen echt niet boos op je worden. 


Het is  een beetje moeilijk geval want ik woon bij pleegouders omdat mijn moeder ptts heeft (trauma/depressie iets) dus mijn band met mijn ouders is wel een beetje weg gegaan en om het mijn pleegouders te zeggen vind ik ook niet fijn, had ik wel al eerder mogen aangeven...


Het is  een beetje moeilijk geval want ik woon bij pleegouders omdat mijn moeder ptts heeft (trauma/depressie iets) dus mijn band met mijn ouders is wel een beetje weg gegaan en om het mijn pleegouders te zeggen vind ik ook niet fijn, had ik wel al eerder mogen aangeven...

Is niet erg hoor! Aangezien het waarschijnlijk al vakantie is kun je niet echt naar een docent hiervoor… dus je moet echt naar je pleegouders gaan, hoe ongemakkelijk ook. Vraag gewoon of ze je hiervoor ff naar de huisarts kunnen brengen en leg het probleem uit. Zoals ik al zei je wil echt niet dat omdat je het ongemakkelijk vind er blijvende schade blijft! Ook al snap ik dat dit als het einde van de wereld voelt 😉 maar ik denk dat je je veel fijner voelt als dit probleem is opgelost! Zo werkt het vaak met dit soort problemen :)


Hoe oud ben je @Anonymous281? Het is in bepaalde gevallen namelijk mogelijk om zelfstandig naar de huisarts te gaan.

 

Als je een bepaalde leeftijd hebt, dan is de huisarts ook verplicht om daarover te zwijgen.


Reageer