Vraag

langere lul

  • 2 October 2022
  • 13 reacties
  • 262 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben 13 ik ben een jongen.

ik wil een grotere pik als hij slap is is hij 9 cm en als hij stijf is is hij 14 cm 

heetf er iemand tips


13 reacties

Hoi @Anoniemiseenlekkerding ,

Helaas ben ik bang dat je hier niets aan kunt  doen ;). Het groeit vanzelf na mate je ouder wordt, je kunt een illusie creëren dat het langer lijkt, maar anders zou ik het helaas niet weten!

Succes!

Groetjes, Junia 

Reputatie 1
Badge

zozo doe maar duur hij is al best lang 

maar ik heb wel wat tips :D

 

 

als je aftrekt letterlijk aan je piem trekken van je weg dus je voorhuid verder als er overheen ik doe dit ook en hij is binnen een jaar al 4 cm gegroeit 

 

veel succes 

Hoi jongen van 13, voor je leeftijd heb je al een redelijk grote lul (bron:https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html#:~:text=Op%2014%20jarige%20leeftijd%20is,5%20en%2015%2C9%20cm) en ben je al lang in de puberteit?

Reputatie 1
Badge +1

Ja 2 jaar 

-onnodige quote verwijderd-

Heb je al veel haar en sperma? 14 cm is een mooie lengte man, en zeker omdat je lul ook nog blijft doorgroeien. Dus ik denk dat jij niet mag klagen, ben je voor de rest tevreden over het hele zaakje daar beneden?

Badge +1

Hoi

Ik was 13 toen hij 12 cm stijf was en nu ben ik 15 en is het 15 cm, dus het gaat nog een stuk groeien. En het word hij nog langer . Dus die van jou kan nog heel veel groeien.

Reputatie 1
Badge +1

L

  • Lion04
    nee men zak is echt klein

  •  

Badge

Je bent nog jong joh, die lengte komt vanzelf! En later ga je ook inzien dat een hele grote lul niet altijd even fijn is voor een vrouw (veel vrouwen krijgen pijn door een veels te grote lul)

L

  • Lion04
    nee men zak is echt klein

  •  

Dat komt ook nog wel, je bent nog best jong, en ik weet niet of je al veel schaamhaar hebt?

Reputatie 1
Badge +1

Ja veel 

Badge

harder trekken

Reputatie 1
Badge

Ik ben ook 13 m’n lul was half jaar terug nog 14 cm nu 17,5 cm stijf natuurlijk. Dus maak je niet druk hij groeit wel 

Reputatie 7
Badge +5

9cm slap is toch een mooie lengte voor iemand van 13 en stijf is best groot voor iemand van 13

Reageer