Vraag

langer haar

  • 8 June 2020
  • 7 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo 

Ik ben een meisje en wil graag langer haar maar weer niet hoe want dr is ook niet een simpele gebruiksaanwijzing ervoor ofzo dus ja

Groetjes 


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

je kan het natuurlijk laten groeien, mr als je dat te lang vind duren kun je altijd nog extenisons kopen mr die zou ik wel gwn bij een goede kapper laten doen

Ja weet ik maar wat voelt wat minder echt en laten groeien duurt me echt te lang 

Bedankt voor je reactie trouwens

Hey Elina28

 

Ik vrees dat je geduld zal moeten oefenen. Doeltreffende wondermiddeltjes om je haar sneller te doen groeien bestaan er bij mijn weten niet. Gezond eten en natuurlijke haarproducten gebruiken kan echter bijdragen aan mooi haar. Probeer ook het bijknippen van de puntjes van je haar niet uit te stellen, aangezien het bijknippen ervoor zorgt dat je haar sterk en glanzend blijft. 

 

Gr. Kenshin

Oké ik probeer het . 

De kapper knipt nu ook al de punten eraf maar echt waar het lijkt net of mijn haar de hele tijd hetzelfde blijft kwa lengte . Want merk nooit verschil . Maar bedoel je ook dat al die middelen die op internet staan voor langer haar niet echt werken of verschilt dat per persoon denk je?

Groetjes 

Het is vaak een verkoop praatje , zodat mensen het kopen. Want een wondermiddel bestaat niet.

Het zal vast wel zorgen voor glanzend en zacht haar, maar dat het lang er word niet.

Groetjes gebruiker c 

Hoi

Ik ken wel een trucje, maar het ziet er niet bepaalt charmant uit. 

  1. zorg ervoor dat je je haar gewassen hebt. 
  2. smeer BIOLOGISCHE olijfolie overal in een dunne laag op je hoofdhuid bij het begin van je haren (gebruik niet te veel!)
  3. Smeer elke dag nieuwe olijfolie op je hoofdhuid (tussen je haar) in een dunne laag, voor een week lang (was ondertussen je haar niet!)
  4. was na de week je haar en neem weer een week pauze
  5. en ga zo door

Overleg dit eerst met je ouders, want je zult nogal vet haar krijgen (als je het goed doet wat minder). Ik zou er eerst wat filmpjes op youtube over kijken. 

Ik gebruik deze methode (niet altijd maar wel af en toe) en mij bevalt het best wel. Mijn haar word er sterker en minder droog van, waardoor je minder vaak je puntjes eraf hoeft laten knippen. 

Let op! dit werk voor mij, en dit wil niet garanderen dat het ook voor jou gaat werken. 

Groetjes

Badge +1

hey!

ik denk dat je geduld zal moeten hebben xx 

anders weet ik ook niks sorry xx

xx walvisjee

Reageer