Vraag

lange mouwen gymshirt nodig

  • 23 November 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

hi, ik ben een meisje van 14 en ik doe aan sh. daardoor heb ik het liefst altijd mijn armen bedekt maar 1x per week hebben we gym in een T-shirt. ik denk dat jullie allemaal snappen dat 1+1 2 is dus dat ik liever een lange mouwen shirt draag. ik heb gevraagd aan mijn docent of ik ook met lange mouwen mocht gymmen en van hem mocht het. zolang het maar zwart is. ik heb dus nu toestemming van mijn docent maar nu moet ik nog even toestemming van mijn moeder hebben om zo'n shirt te kopen. ik weet niet waar ik het moet kopen, ik weet niet of mijn moeder het wil, ik weet niet of ik het zelf moet betalen en ik weet niet hoe ik het mijn moeder moet vertellen. ik zie vooral het probleem dat ze waarschijnlijk vraagt waarom ik het wil. ik kan lastig zeggen dat ik littekens heb op mijn arm van het snijden en dat ik die graag verberg zodat niemand weet dat ik mezelf snijd.

weet iemand wat ik kan doen?

 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +3

We lezen dat je in een lastige situatie zit.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Reputatie 4
Badge +2

Heyhey

ik weet niet of ik al te laat ben met deze reactie, maar misschien kan je gewoon zeggen dat je die nog niet hebt? En je kan gwn een heel simpel zwart shirt kopen opzich, denk dat je dat ook gewoon bij de Hema odzo kan vinden. 

Reputatie 7
Badge +9

een beetje laat maar wel leuk dat je een reactie hebt geplaatst.

ik heb besloten te stoppen het te verbergen. ik had heel vaak mijn hand erover heen.

ik denk dat het de mensen niet veel kan schelen dat ik die littekens heb, maar ik ken het verhaal erachter. die littekens zijn niet zomaar een paar die je krijgt als je van de trap valt. het zijn sneeën met een verhaal die ik besloten heb te vertellen als mensen ernaar vragen.

ik ben trouwens iets te lui om je in 3 topics te bedanken. dus hier mijn dank voor je reacties in deze maar ook mijn andere topics.

Reageer