Vraag

lang haar voor jongens

  • 24 July 2021
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb momenteel lang haar tot op mijn schouders, beetje een “beach , surf “ kapsel.

maar sta in twee strijd , of ik mijn haar zo moet laten, of dat ik het nog langer laat groeien, en als ik het verder wil laten groeien dan ook in stappen naar echt lang, eerst met naar beneden gestrekte armen tot mijn ellebogen en later tot aan het uiteinde van mijn wijs vinger, zeg maar zo’n 1 meter tot 1,50 meter lang.

Zijn er meer jongens met zulke lange haren of wordt het dan al snel te meisjes achtig.

(De afbeelding is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens.). 

 

 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey lynx,

Ik heb zelf ook best lang haar, en vind het helemaal niet raar als een andere jongen dat ook heeft! Nike meisjesachtig aan.Je moet doen wat goed voor jou voelt. Wat anderen ervan vinden moet jou niet in de weg staan!

Je zou het nog langer kunnen laten worden, en als je dat dan niet leuk vindt kan je het altijd weer afknippen.

Groetjes iemand.

Reputatie 4
Badge +3

Hee lynx het is natuurlijk wat je zelf leuk vindt, maar ik snap dat deze keus lastig kan zijn maar je zou het eerst kunnen laten groeien en als je het niks vindt kan je het altijd weer knippen, verder kan ik niet heel veel helpen met deze keus die ligt helemaal aan jou maar wat je ook uiteindelijk beslist te doen zorg er voor dat Jij er blij mee voelt en niet wat anderen willen en nee het is zeker niet meisjesachtig hoor lekker doen waar jij je goed mee voelt.

veel su6 met je beslissing nemen!

groetjes van mij 

Reageer