Skip to main content

Hey ik ben een meisje van 13.5 jaar en ik heb nog geen borsten, een paar maanden geleden ik denk september ofzo begon in wel een heel klein bobbeltje in m'n tepel te voelen en die word nu ook steeds groter. Mr ik zit nu in klas 2 en echt alle meiden uit m'n  klas hebben  al borsten en ik nog niet en ik vind dat eigenlijk best kut dus weet iemand of het normaal is dat ik 13.5 met alleen een bobbeltje en nog niks gegroeid of  iets want voor mij voelt het echt super laat en als ik lees op het forum of iets kreeg iedereen het al op 10-11 jaar dusja ik voel me echt anders ofz dus kan iemand zeggen of dit normaal is of niet en weet iemand hoe ik ze sneller kan laten groeien???

Sorry voor dit lange verhaal trouwens

Groetjes Amy,

Dit mischien niet het toppic voor een jongen om op te reageren maar mijn zusje heeft dat ook ze is 14 en heeft nog niks, maar dat is gewoon mijn familie denk ik want mijn moeder zegt dat ze ook pas borsten kreeg op haar 15de. Dus dat komt nog wel. ook bij jou.

Hallo Amyyy

Wat ​@Stoppelbeer ook zegt: het komt heus nog wel! Ikzelf en mijn bestie (allebei 13) hebben ook nog kleine borsten (65-70A) en een andere vriendin heeft net als jij nog niks. Ik denk dat het meer jouw probleem is, andere meisjes doen er niet moeilijk over. Of wordt je gepest? Bedenk dan dat als zij bijvoorbeeld nu al een C-cup hebben dat zij over een paar jaar rugpijn gaan krijgen! 

Ben trots op jezelf, je mag er zijn! Mamma zegt dat er ook iets van siliconen vullingen zijn te krijgen die je in een bh legt. Zo ben je de groei alvast voor

Misschien heb je daar wat aan?

Succes!

( link naar verkoopsite weggehaald )

Oke superbedankt!

Reageer