Skip to main content

Hoi, mijn ballen hangen laag altijd, ‘s winters wel iets minder maar alsnog. Soms als ik er niet over na denk en mijn benen kruis komen ze ertussen. Een tijd terug in de kleedkamer had ik een iets lossere onderbroek dan normaal aan en toen hing een van mijn ballen een stukje uit mijn onderbroek, een paar jongens keken me toen een beetje raar aan tot ik merkte waarom…  met fietsen is het soms onhandig..

hebben anderen hier ook last van?

ik heb vrij grote ballen die ook een beetje hangenen dat knelt wel eens op mijn zadel dan moet ik even its naar vorne zodat mijn ballen niet knellen 

@Anoniem437 ik heb altijd strakke ballen zomer en winter ik heb er eigenlijk nooit last van 

@Anoniem437 

Ik weet er alles van, mijn balzak hangt ook echt heel laag tussen mijn benen. Warm of koud het maakt niet uit. Vind wel fijn om er mee te spelen maar fietsen enzo is echt niet fijn. Ook blijven ze niet echt fatsoenlijk in boxer zitten. 

@Anoniem437

Ik weet er alles van, mijn balzak hangt ook echt heel laag tussen mijn benen. Warm of koud het maakt niet uit. Vind wel fijn om er mee te spelen maar fietsen enzo is echt niet fijn. Ook blijven ze niet echt fatsoenlijk in boxer zitten. 

Mijn zak is altijd strak.

Reageer