Vraag

Kromme penis naar beneden

  • 25 February 2024
  • 12 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hoi,

ik heb een probleempje: Als mijn penis stijf is staat hij krom naar beneden. Ik schaam mij hier erg voor, ik draag hem altijd naar beneden in mijn onderbroek en denk dat dat de oorzaak is, ik heb hem ook naar boven gedragen in de hoop dat als hij gaat groeien (is nog niet zo groot) hij dan weer recht gaat groeien, maar ben bang dat er dan een rare bobbel komt ofzo, ook zit het gewoon vreselijk en wordt hij dan heel makkelijk stijf. Mijn vraag is nu is het mogelijk om hem op die manier recht te laten groeien en is dat het waard? Alvast bedankt.


12 reacties

Reputatie 5
Badge +4

@Ikweetgeennaam321  Ik weet niet hoe oud je bent, maarik draag hem ook altijd in mn onderbroek naar beneden over m’n ballen en als ik geen onderbroek aan heb hangt ie van mij ook met een boogje naar beneden over m’n ballen en daar ben ik juist trots op ik vind dat juist de mooiste vorm van een slappe piemel. Stijf staat die van mij recht naar voren met een klein boogje naar beneden en ook daar ben ik trots op. Aan de vorm kun je denk ik weinig doen net zoals het groeien ervan 

Reputatie 5
Badge +1

Bij mij staat hij echt in een lelijke bocht naar beneden in erectie, ik ben 13.

Reputatie 5
Badge +4

Bij mij staat hij echt in een lelijke bocht naar beneden in erectie, ik ben 13.

Hoe moet ik dat dan voor me zien 

Reputatie 5
Badge +1

Ja lastig te beschrijven, het ziet er gewoon heel erg lelijk uit, en later met seks denk ik ook niet zo handig...

Reputatie 5
Badge +1

Maar zou het kunnen dat omdat ik hem altijd naar beneden draag dat hij daarom krom naar beneden is gegroeid? Want als dat zo is zou ik hem naar boven kunnen dragen zodat hij weer recht groeit. Of is dat een heel raar idee?

Hoii. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor. Veel jongens hebben een kromme penis met een afbuiging en dat komt niet door hoe je hem in je onderbroek draagt. Je moet misschien ook wennen aan dat je penis nu veranderd door de pubertijd maar het komt echt wel goed dat is gewoon de manier waarop hij groeit en daar kan je niks aan veranderen en het zal later met de seks ook echt wel goedkomen. Groetjesss

Reputatie 5
Badge +1

Oké heel erg bedankt, ik hoop dat ik me minder druk ga maken nu.

Reputatie 5
Badge +4

geen zorgen maken, ik heb het ook  net zoals vele andere jongens 

Reputatie 2
Badge +1

Als ie echt heel krom omlaag buigt bij een stijve kan het lastig zijn met sex. Ze kunnen je daar dan overigens wel aan opereren. Je kan hem ook tijdje omhoog of beetje omhoog en overdwars in je broek leggen. Dat ie stijf wordt is niet zo erg. Hij is nog niet zo groot dus dat merkt verder niemand. Take care. 

Reputatie 4
Badge +3

Helemaal niet erg, ik heb in erectie ook een kromming naar beneden. Net een omgekeerde banaan. 

Reputatie 5
Badge +1

Als ie echt heel krom omlaag buigt bij een stijve kan het lastig zijn met sex. Ze kunnen je daar dan overigens wel aan opereren. Je kan hem ook tijdje omhoog of beetje omhoog en overdwars in je broek leggen. Dat ie stijf wordt is niet zo erg. Hij is nog niet zo groot dus dat merkt verder niemand. Take care. 

Tja ik ben een grower dus stijf glipt ie uit mijn onderbroek, en door die kromming zie je het juist uitsteken als hij stijf is...

Reputatie 2
Badge +1

Oh ja ik snap het. Dan gewoon omlaag en als je je zorgen maakt even langs de huisarts.

Reageer