Vraag

kromme penis

  • 17 January 2021
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben een jongen (14) en maak me een beetje zorgen. Ik weet dat het normaal is dat je penis krom kan zijn als hij stijf is maar die van mij heeft ook een kromming als hij slap is. Is dit erg of ook gewoon normaal?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, 

je zegt dat je een kromme penis hebt, en ik denk dat je dan bedoelt dat je penis naar links of rechts afbuigt. 

Ik heb dat zelf ook. Naar links. Ik ben zelf linkshandig dus ik dacht eerst dat het misschien door het aftrekken kwam. 

Ook een penis die naar boven buigt is volkomen normaal. 

Alles verschilt gewoon.

 Onnodige quotes verwijderd

Ja hij buigt inderdaad naar links maar is dit ook normaal als hij slap is?

Heyy

 

 Onnodige quotes verwijderd

Ja hij buigt inderdaad naar links maar is dit ook normaal als hij slap is?


Hoe een penis gevormd is heeft wel een basic model, maar er zijn heel veel variaties; langer/korter; dikker /dunner. Zo heb je ook kaarsrecht en een beetje schuin. Als je je echt zorgen maakt kun je altijd langsgaan bij je huisarts, maar als ie gwn doet wat ie moet doen denk ik dat je je weinig zorgen moet maken. Sommigen zeggen dat je piemel schuin groeit door hem altijd langs dezelfde kant in je broek te leggen. Je kunt proberen van hier eens in te wisselen, al lijkt het me weinig waarschijnlijk dat het zal helpen.

Er zijn ook mensen die zeggen dat het komt door je piemel altijd langs dezelfde kant in je broek te leggen. Ook hier weer of het waar is of niet is de vraag. Ik zou zelf meer geloof leggen in het 2e, omdat dat natuurlijk grotendeels van de dag is.

Reageer