krimpen balzak

  • 20 June 2023
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hallo jongens 

Als ik mij begin met aftrekken is mijn balzak nog helemaal zacht en hangt hij relax tussen mijn benen. Maar al na een tijdje het hoogte punt nadert krimpt hij behoorlijk, hebben jullie dat ook? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik heb hetzelfde, vooral bij lang edgen. Het is normaal dat je ballen omhoog trekken als je opgewonden bent.

Reputatie 5
Badge +4

Ja, ik heb hetzelfde, vooral bij lang edgen. Het is normaal dat je ballen omhoog trekken als je opgewonden bent.

Ahh oke, ja merk het zelf heel erg bij het klaarkomen 

Reputatie 7
Badge +5

Mijn ballen zitten altijd al strak onder m’n piemel maar als ik dicht bij het hoogtepunt kom zie je bijna niks meer

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb da nu ook maar das als het warm is hangt mijn zak ook laag en koud strak onder mn lul

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mathijs12 ,

 

heb ik ook

 

Het is normaal dat je ballen omhoog trekken als je opgewonden bent.

klopt precies

Als ik andere jongens aftrok of pijpte kon ik vaak aan hun ballen zien dat ze bijna klaar gingen komen, wat op zich wel handig is, want dan kun je het meestal nog uitstellen (edgen) en dan komen ze uiteindelijk vaak nog lekkerder. Soms zijn jongens zo opgewonden dat het allemaal zo snel gaat dat ik het niet meer tegen kon houden...het is ook een kwestie van (veel)  oefenen en elkaar beter leren aanvoelen….

Nu ik een vriendje heb doe ik het eigenlijk alleen nog met hem en hij heeft hetzelfde met zijn ballen. Zijn ballen komen dan strak in zijn zak te zitten (je ziet echt zijn ballen, zeg maar) en ze bewegen wat omhoog en als ik dan doorga komt ie en zie ik zijn ballen soort van samentrekken en als ik even niks doe (of bijna niks) dan niet en kan ik daarna weer verder met edgen Net zo lang totdat hij klaarkomt. Hij spuit dan ook echt meer sperma.

Hij had er zelf nooit echt zo opgelet (hij had ook nog nooit een andere jongen afgetrokken voor mij), maar ik had het hem verteld en nu kan hij mij ook edgen en das echt lekkerder dan gewoon gelijk klaarkomen. In het begin zei ik het ook dat ik bijna ging komen en hij ook tegen mij, maar nu voelen we het zelf wel aankomen bij de ander.

Er is dus niks raars met jouw ballen Mathijs 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer