Hoi. Ik ben 14 jaar oud en ik ben 1.65 (ongeveer, ik weet het niet precies) en ik weeg nu 52.3 kg
De laatste tijd denk ik alleen maar aan mijn gewicht, hoe ik er uit zie, hoe dik ik ben etc.
Het hele schooljaar neem ik al bijna niks meer naar school qua eten, alleen zo’n knopper nutbar maar nu neem ik eigenlijk niks meer mee, ik word wel vaak gevoed door mijn vriendin maar ik probeer alsnog zo min mogelijk te eten. Oftewel als ontbijt een stukje fruit en gewoon het avond eten.
In het begin van het schooljaar was het niet zo erg maar ik heb nu wel echt een stem in mijn hoofd die elke keer als ik iets eet weer zegt: “je moet afvallen, je bent veel te dik, je bent lelijk, je moet minder eten.” En zo. Dus ik eet daarom nu vrijwel niks. Ik heb 1 keer geprobeerd over te geven maar dat lukte niet, en nu is mijn broer ook steeds thuis dus ik kan het niet nog een keer proberen.
Ik heb in de jongerenchat gechat en die persoon zei ik misschien naar een psycholoog zou moeten, maar dan moet ik eerst naar mijn moeder om er over te praten en dat durf ik echt niet.
Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil er niet over praten met bekenden want ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken over mij maar ik weet ook wel dat 3 keer per dag op de weegschaal staan niet goed is. Wat moet ik doen??