Beantwoord

kreeg een boner in de klas

  • 14 September 2018
  • 3 reacties
  • 1610 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
vandaan toen ik op school bezig was met dingen die ieder kind doet zag een meisje dan ik een boner had ?

ik weet niet hoe het is gekomen maar de hele klas weet het en ik wordt niet gepest voor de duidelijk heid maar ik is gewoon kt want ik heb van me vrienden en vriedinnen gehoord dat iemand die ik leuk vind het er de hele tijd over heeft

ik schaam me dood en durf er niet echt met iemand over te praten ofz omdat ik het probeer te vergeten, maar het lukt niet omda iedreen het er steeds over heeft

het is denk ik wel vaker is gebeurt dat iemand een stijve kreeg, maar bij mij wordt er echt de nadruk op gelecht.

wat helpt tegen een stijve penis krijgen
of manieren om het verborgen te houden
icon

Beste antwoord door Anonymous 15 September 2018, 09:12

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi

Spontane erecties zijn heel normaal, zeker in de puberteit. Ik kan me voorstellen dat dit soms ongemakkelijk is, maar je klasgenoten begrijpen vast dat het iets heel normaal is. Kan je er met je vrienden over praten? Die hebben zelf vast ook al ongemakkelijke momentjes meegemaakt.

Iemand die je leuk vindt heeft het er de hele tijd over. Aangezien ik ervan uit ga dat je klasgenoten tieners zijn, is hun interesse vast eerder te wijten aan hormonen. Ik vermoed dat er na het weekend alweer een ander gespreksonderwerp is, en dat dat incidentje op school snel vergeten zal worden.

Misschien helpt deze video je verder.

Groetjes
Kenshin
Badge

ey man stay up they down

Badge

Niks helpt echt , ik krijg er ook zo’n 5 per dag maar dat voelt goed 

 

Reageer