Vraag

kpop dieet

  • 15 December 2020
  • 6 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Ik wil graag een k-pop dieet gaan doen, maar sommige video's met informatie raden het af om het te doen!  Wat moet ik doen? 


6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

afraden? hoezo dan na mijn idee is het prima gezond dus why not?

Gewoon doen en vooral niet luisteren wat anderen ervan vinden. Jij doet gewoon wat jij wil toch?

groetjesss

lijkt me ook best wel gezond! veel geluk!

Hoi,

In principe is het een gezond dieet, maar let er wel op dat je er niet in door slaat en wel gewoon genoeg voedingsstoffen en dergelijke binnenkrijgt! 

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet niet of dit een heel erg goed idee is. Ik ben zelf ook een kpop fan, army:D, en ik weet hoe heftig sommige dieets van somming kpop idols kunnen zijn. Misschien als je online een appmdownload waarbij je bij kunt houden hoeveel je eet en dat zo n app je dan helpt met het bepalen van wat je wel en niet kunt eten en zo. Als je online zoekt op dieet app dan komen en genoeg goeien. hiermee kun je makkelijk afvallen zonder dat je je zelf verhongerd of nog maar 1 soort eten eet. 

 

Shingo<3

Reputatie 1
Badge +1

JK<3

 

Reputatie 2
Badge +1

Niet doen

het is gevaarlijk voor je health het klinkt alsof je dun wilt worden, ik heb ook je andere topics gelezen. Idol worden is zwaar, maar doe het niet op uiterlijk maar op talent. Want met alleen beauty kom je er niet doorheen.

 

Ik had zelf auditie voor Choco gedaan, ben er doorheen gekomen maar uiteindelijk niet gegaan. Want ik wis dat ik er spijt van zou krijgen. Want toen ik moest facetimen, had ik gelijk door dat ze erg toxic waren op mijn uiterlijk (Ik pas in k-beauty) ik heb veel talent, zang dans rap acting kan ik allemaal (ik zit op een speciale school daarvoor) Dus ik was “perfect” Maar daardoor moest ik dat ook volhouden, dat deden ze ook bij andere entertainments (JYP, HYBE, ect) dus nu ik dat achter de rug heb, besef ik me pas hoe gelukkig ik nu ben. 

 

Misschien klinkt het dom dat ik geen ja heb gezegd, maar het is echt veel beter om het niet te doen.

 

Stay strong!

 

-(ex) kpop trainee

Reageer