Vraag

Kosten van dokter etc

  • 29 March 2022
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 0 reacties

Hoi, ik doe aan zelfbeschadiging. Ik snij in mijn polsen, krap mijn huid open enz.  De redenen waarom ik het doe maken nu even niet uit. Ik wil heel graag stoppen, maar elke keer als het is gelukt gebeurt er weer wat waardoor ik het gewoon niet tegenkan houden. Nu heb ik bedacht dat ik messchien naar de dokter wil gaan. Echter weet niemand dat ik dit doe. En dat wil ik houden zo. Ik schaam me ervoor. Stel je voor de dokter verwijst je door naar een pysgoloog of je moet vaker naar de dokter gaan, dan wordt dat toch uiteindelijk in rekening gebracht of dan krijg je dat toch teweten via verzekering? Of moet je daarvoor iets doen? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey lil!

Ten eerste, hier is een topic met zelfbeschadiging alternatieven! Doe je best om dit te gebruiken ipv jezelf te snijden!
 


Je hoeft je nergens voor te schamen, mentale problemen komen voor bij iedereen en is gewoon bijna hetzelfde als je arm breken, kan gebeuren en je moet er iets aan doen.

Gewoon naar de huisarts gaan, over de kosten hoef jij je geen zorgen te maken, want volgens de link is een psycholoog gratis zolang je wordt doorverwezen door een huisarts!
https://www.consumentenbond.nl/zorgverzekering/vergoedingen/psychologische-hulp

Dus vooral, gebruik alternatieven en maak je vooral geen zorgen over de kosten en maak je geen zorgen!!

Veel succes en groetjes!
Sano07​​​​​​​

Volgens mij kan je gewoon naar de dokter gaan zonder dat het je geld kost omdat je nog kind bent. Verder mag de dokter niets over jou door vertellen dus van hem kan ook niemand iets horen.

Reageer